نظرات کاربران

کاربر 1: کیا سراتو S Premium من برای محصولات رقابتی داخلی و اروپایی ارزش باورنکردنی دارد.
هندلینگ ممکن است با مارک های مطرح کلاس مقایسه نشود اما یک ماشین ایمن و قابل اعتماد با ظاهر خوب است که از اکثر مدل های معادل ژاپنی بهتر است.
من فقط اتومبیل های اروپایی رانندگی می کنم اما مجبور شدم از این مدل به عنوان رفت و آمد شهری شرکت استفاده کنم. تعجب آور بود.
هنگام نشستن در داخل احساس می کنید که این وسیله نقلیه مدرن با طراحی جادار است.
من بد نیستم که ژله گرد لبه گرد یک ظاهر طراحی شده معاصر آن باشد و باید به آرامی از تاریخ استفاده کند. کنترل ها کاملاً شفاف و آسان برای دستیابی و استفاده هستند، به نظر می رسد که شکل ظاهری سخت پلاستیکی می تواند با استفاده از بافتی نرم و لطیف با پارچه های بیشتر درب به پایان برسد ... سواری و تحویل دادن بهترین کلاس نیست اما کافی و ایمن است.

پایداری با سرعت بالا در جاده های ناهموار تفاوت در وسایل نقلیه برتر را نشان می دهد.
در پایان آنچه را که برای آن پرداخت می کنید می گیرید.
اتمام مواد در فضای داخلی ارزان است رنگ خارجی مناسب مناسب پانل های کوره ای و غیره خوب است. من از صرفه جویی در مصرف انرژی ناامید شدم اما این ممکن است نیاز به استفاده از وکیکول در شش ماه آینده داشته باشد.
من از پیشرفت چشمگیر طراحی های کیا در مدت زمان کوتاهی متعجب شدم، شاید آنها از تیم های مهندسی طراحی آلمان برای پیگیری سریع آنها نسبت به رقبای ژاپنی استفاده کرده اند.
اتومبیل های کره ای به طور کلی ارزش بازار استرالیا را برای گزینه های پول داده اند و شاید سرنوشت صنعت اتومبیل محلی را مهر و موم کنند.
من می خواهم خرید یک کیا را به عنوان یک ماشین دوم برای بچه های دست دوم در مدل قدیمی کارآمد در نظر بگیرم

معایب و نقاط ضعف نسل دوم کیا سراتو


درب Pricefour KIA Cerato 2 در بازار روسیه در سال 2011 از 630 هزار پوند برای \"راحتی\" (1.6 MT) تا 810 هزار پوند برای \"Prestige\" (2.0 AT) است.

همانطور که می دانید صنعت اتومبیل سازی کره مدت هاست که تقریباً همه بازارهای جهان را فتح کرده است. و البته، یکی از مدل های کیا ذوق و شوق خود را برای این فتح آورد، این KIA Cerato است. این ماشین در اصل به عنوان یک خودروی سطح بالا تصور نمی شد و برای یک مصرف کننده معمولی طراحی شده است، که بر این اساس کیفیت و دوام اجزای سازنده و مجموعه های مختلف را تحت تأثیر قرار می دهد.

بنابراین، متأسفانه، مانند سایر خودروهای این کلاس، کیا Cerate دارای نقاط ضعف، بیماری و معایبی است که هر خریدار آینده باید از آنها آگاهی داشته باشد.

نقاط ضعف کیا سراتو نسل 2:

فنرهای عقب؛
کشش و زنجیره زمان برای اتومبیل های با موتور 1.6 لیتر ؛
رله برقی
یاطاقان رها سازی کلاچ؛
قفسه فرمان؛
پمپ آب و ترموستات

می توان گفت چشمه های روی کیا سراتو یکی از نقاط ضعف هستند. آنها برای وزن ذاتی استرن (سرنشینان عقب و بار در صندوق عقب) ماشین طراحی نشده اند. بر این اساس، در طول سفرهای مکرر با بار عقب اتومبیل، فنرهای عقب تمایل به آویزان شدن دارند یا در بدترین حالت، به راحتی شکسته می شوند. هنگام بازرسی از اتومبیل قبل از خرید، حتما به این ریزه کاری توجه کنید.
زنجیره زمانبندی عنصری کاملا جدی در هر اتومبیل است که نیاز به مراقبت و بازرسی مداوم از شرایط دارد. اما علاوه بر وضعیت زنجیر، در هر صورت، لازم است دوره ای کشش آن را بررسی کنید، و بر این اساس، کشش مسئول کشش زنجیر زمان است.
دقیقاً تقصیر کشش و تنش زنجیر است که می تواند یک پدیده ناخوشایند رخ دهد، این پرش دندان است و بر این اساس، یک ملاقات احتمالی دریچه ها با پیستون ها.
قبل از خرید، لازم است که کشش زنجیر را بررسی کنید وگرنه مجبورید آن را تغییر دهید، اما به طور معمول، همراه با کشش تغییر می کند و بیش از یک پنی هزینه دارد. از ویژگی های مشخص یک زنجیره کشیده نشده، صدای \"دیزل\" عملکرد موتور است.

رله برقی یکی دیگر از ضعف های کیا سراتو است. البته، می توان گفت که این یک محاسبه اشتباه در طراحی است، اما لازم است قبل از خرید در مورد آن بدانید.اصل مشکل در این واقعیت نهفته است که روان کننده تعبیه شده در رله برقی در طول زمستان به طور قابل توجهی ضخیم می شود و بر این اساس، شروع به کار موتور دشوار است. بنابراین، این خودرو کاملاً با یخبندان شدید روسیه سازگار نیست.

مشخصات کلی کیا سراتو

شما می توانید به سبک اسپرت پشت فرمان این اتومبیل خارجی سوار شوید، اما مجبور شدید هزینه چنین دستکاری را با راحتی پرداخت کنید.

آویز او را نمی توان نرم نامید. روی چاله ها، ماشین به طرز محسوسی تکان می خورد و روی \"سنگ ها\" قوس چرخ های \"دومین سراتو\" کاملاً به \"ارکستر سازهای کوبه ای تبدیل می شود. به هر حال، جداسازی صدا بسیار مورد انتظار است، اما این برای اتومبیل های این کلاس معمولی است و به سختی می توان آن را \"نوشت\". اما، پلاستیک بسیار سخت در کابین.
بقیه می توان طرح و طراحی داخلی KIA Cerato را موفقیت آمیز خواند. تنظیمات صندلی و فرمان راننده محدوده کافی را برای یک تناسب راحت برای راننده ایجاد می کند.
جاده کاملاً نازک دیده می شود، دید اشتراکی ایجاد نمی شود. دستگاه ها در چاه های عمیق فرو می روند، قرائت از آنها به راحتی خوانده می شود.
البته، روی مبل پشتی، KIA Cerato به فضا اکتفا نمی کند، اما سه نفر با قد متوسط ​​و ساخت بسیار خوب می توانند این مسئله را تحمل کنند.

صندوق عقب در اینجا مناسب است، با توجه به بخش، حجم و دارای چرخ اضافی در اندازه کامل در زیر کف برجسته.


حداکثر سرعت، کیلومتر در ساعت 19
شتاب تا c 0 تا 100 km / h، s 10.3 (11.5)
مصرف سوخت (شهر / بزرگراه / مختلط)، l 8.6 / 5.5 / 6.6 (9.5 / 5.6 / 7.0)
تغییر مکان موتور، سانتی متر 3 1591
سوخت نوع AI 95 بنزین
تعداد سیلندرها 4
چیدمان سیلندرها در یک ردیف
تزریق توزیع شده سیستم قدرت موتور
موقعیت مکانی موتور جلو، عرضی
تعداد شیرهای موجود در هر سیلندر 4
نسبت فشرده سازی 10.5
قطر سیلندر و ضربه پیستون


حداکثر قدرت، اسب بخار / کیلووات در دور در دقیقه 126/91/6200
حداکثر گشتاور، N * m در دور موتور 156/5200
انتقال: مکانیکی، 6 دنده (هیدرومکانیک اتوماتیک، 6 دنده)
نوع جلو درایو
طول x عرض x ارتفاع، میلی متر 4530 17 1775 14 1460
فاصله زمین، میلی متر

اندازه چرخ 195/65 / R15
عرض مسیر جلو، میلی متر 1557
عرض مسیر عقب، میلی متر 1564
فاصله دو محور (میلی متر) 2650
حجم تنه حداقل / حداکثر،

حجم مخزن گاز، l 52
وزن ناخالص، کیلوگرم 1860 (1864)
محدود کردن وزن (کیلوگرم) 1236 (1261)
سیستم تعلیق (جلو و عقب) مستقل، فنر
دیسک ترمز (جلو و عقب)