نظرات کاربران

کاربر1: اگر 4 سال پیش از من سؤال می کردید که آیا کیا جزو خودرو های انتخابی من هست؟، می حتما به چهره شما میخندیدم. اما پیشرفت های موشکی Kia از طراحی، فناوری و هندلینگ من را مجبور به تجدید نظر در برداشت های خود می کند. و اکنون من صاحب یک کیا سراتو هستم ...

بخش کوچک خودرو در استرالیا پر از اتومبیل های بالقوه است و به عنوان یک خریدار، به معنای انتخاب و انگیزه زیادی برای تولید کنندگان برای بدست آوردن اتومبیل های خود است. سرانجام کیا با YD Cerato تحویل گرفتم. به نظر می رسد فوق العاده، مانند آخرین محصولات کیا و پر از کیت است. ویژگی هایی که از نظر من برجسته بود عبارتند از: LED DRL ها، چراغ های دم LED، سنسور های پارکینگ عقب (با دوربین عقب) و برای چیزی کاملاً متفاوت، صندلی راننده تهویه است. به عنوان یک کوئینزلندر، مفهوم صندلی های گرم مانند اثاثه یا لوازم داخلی چرمی مضحک به نظر می رسد، اما صندلی خنک شده همان چیزی است که من همیشه می خواستم اما هرگز فکر نمی کردم که داشته باشم. Sat Nav، عجیب و غریب گزینه ای در مورد مشخصات برتر SLi است و شرم آور است که استاندارد نیست. سیستم سرگرمی نیز یکی از معدود دست و پنجه نرم های من با ماشین بوده است. بارگذاری آن اغلب مدتی طول می کشد و اگر من انتخاب درست \"D\" را انجام دهم، سیستم به هیچ وجه بارگیری نمی شود. من باید ماشین را برای چند دقیقه متوقف کنم تا مجدداً بوت شود. یک بازپرداخت نیز نتوانست مشکل را برطرف کند.  تنظیم زیادی در صندلی درایور الکترونیکی وجود دارد و مکانی بسیار راحت است که به هر حال عدم وجود تقویت کننده مناسب در صندلی همراه با قاب باریک من بدان معنی است که در گوشه ها می چرخم. صحبت از گوشه و کنار، سیستم 'Flex Steer' کیا بخشی از نبوغ حیله گر است. سه تنظیم برای تنظیم وزن فرمان وجود دارد. آسایش، عادی و ورزشی. شما می توانید تفاوت بین تنظیمات را احساس کنید و در مواقعی که آن را تغییر می دهم اما با وجود وزن اضافه شده در حالت 'Sport'، در واقع احساس اسپرت نمی کنید و هیچ بازخوردی را از طریق چرخ ترجمه نمی کند. برای رانندگی، ماشین کاملاً مناسب کاشته شده است. من مطمئن هستم که این استاندارد گلف نیست اما فکر می کنم بالاتر از حد متوسط ​​باشد. شما بر روی لاستیک پروفیل پایین روی آلیاژهای 17 اینچی احساس می کنید (از این تعداد از اندازه کامل برخوردار هستید) اما هرگز ناراحت کننده نیست. سراتو همچنین یک کروزر بسیار آرام است.

منبع  سایت CARADVICE

مقایسه ظرفیت تحمل بار تیپ های مختلف کیا سراتو

مدل

S Manual

S Manual with Safety Pack

S Automatic

S Automatic with Safety Pack

 

Sport Manual

Sport Manual with Safety Pack

 

Sport Automatic

Sport Automatic with Safety Pack

Sport Plus

GT

ظرفیت بکسل (کیلوگرم)

610

 

610

 

610

 

610

 

610

 

610

 

610

 

610

 

610

 

610

 

Towing Capacity braked

(کیلوگرم)

1,200

1,200

1,100

1,100

1,200

1,200

1,100

1,100

1,100

1,100

حداکثر بارگیری

(کیلوگرم)

75

75

75

75

75

75

75

75

75

75