بخش سوم مقایسه فضای داخلی مزدا 3 و کیا سراتو

به ادامه بررسی مقایسه فضای داخلی این دو خودرو می پردازیم:  

این نمایشگر سر به بالا با سرعت و داده های ناوبری نیز لمس زیبایی دارد، زیرا به این معنی است که برای جستجوی اطلاعات به ندرت لازم است چشم خود را از جاده خارج کنید. از آنجا که طراحان کابین مزدا صفحه را از راننده دورتر کرده اند، دیگر با لمس کنترل نمی شود، بلکه فقط از طریق صفحه دوار BMW / Audi در امتداد تونل انتقال با کمک دکمه های میانبر کنترل می شود.
این واقعیت که مزدا در گذشته از Apple CarPlay و Android Auto استقبال کرده است، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
برخلاف مزدا 3 هاچ بک، این سدان با در نظر گرفتن سرنشینان صندلی عقب طراحی شده است. بنابراین در حالی که اولی دارای پنجره های باریک کناری و یک ستون بزرگ C است که از بیرون به نظر سکسی می رسد اما از داخل دید را کاهش می دهد، سدان رویکرد متعارف تری دارد. فضای اشغال مانند کیا است و در آن منافذ دریایی و گلدان قرار دارد. ظرفیت 444 لیتر صندوق عقب نسبت به کیا 58 لیتر کمتر است، اما 149 لیتر بیشتر از پوکه مزدا 3 است. همانند رقیب خود، یک تایر اضافی برای صرفه جویی در فضا در زیر طبقه بارگیری وجود دارد و اهرم هایی نیز در صندوق عقب نصب شده اند تا صندلی های عقب را به پایین 60 40 بچرخانند.
در حالی که فضای داخلی اسپرت سراتو از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است، مزدا احساس کمی خاص تری دارد و بسیار عملی تر از مدل پوکی هاچ است. این فقط درخشان است.

پیشرانه ها:
کیا مجهز به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی است که با هیوندای i30 N Line در میان تعداد زیادی اتومبیل دیگر تولید می شود و حداکثر قدرت 150 کیلووات را در 6000 دور در دقیقه تولید می کند و حداکثر گشتاور 265 نیوتن متر را بین 1500 و 4500 دور در دقیقه تولید می کند. نیرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک هفت کلاچه دو سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود.
در مقابل، مزدا دارای یک حجم موتور بزرگتر 2.5 لیتری چهار سیلندر بدون توربوشارژر است که مجهز به یک سیستم غیرفعال سازی پیشرفته سیلندر برای حفظ ذخایر سوخت تحت رانندگی با استرس کم و شروع بدون توقف است.
این موتور در 6000 دور در دقیقه 139 کیلووات و در 4000 دور در دقیقه 252 نیوتن متر تولید می کند، FWD است و از شش سرعته اتوماتیک با مبدل گشتاور استفاده می کند.
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد