کیا سراتو اسپرت هاچ بک 2019-

کیا سراتو اسپرت هاچ بک 2019 تقریباً فاقد هیچ چیز است و با این وجود بیشتر از همه تحویل نمی دهد. این به تنهایی باعث شده است که، برای پول من، یک موضوع بررسی جالب باشد. چرا؟ زیرا یک حکم موفق برای چنین اتومبیلی به شدت به دیدگاه بازبینی بستگی دارد.

شروع با موضوع پول یا هزینه اضافی، دریچه کره ای در تریم های متوسط ​​ورزشی 25790 دلار لیست می کند، در حالی که اتومبیل آزمایشی ما در اینجا با بسته ایمنی 1000 دلاری ایمنی مناسب است. بدون تغییر از $ 30K در جاده، در یک قیمت، گزینه ای کاملاً کوچک- جمع و جور، کوچک، سبک - برای انتخاب ارائه می شود.
اما، ارزش پیشنهادی با توجه به اینکه در هنگام نوشتن مقاله، بسته ایمنی لوب های اسپورت را با پیشنهاد 25990 دلار رانندگی تقویت می کرد، به طور قابل توجهی تغییر می کند. 
این نه تنها یک مدل مناسب است، بلکه به طور چشمگیری از لیست رقبای جایگزین شما با لیست تجهیزات مشابه سالم که تقریباً به آن اندازه جادار نیستند، یا رقبایی به اندازه بزرگ بدون \"موارد ایمن\" سراتو اسپورت برای موارد خوب، به طور چشمگیری کاهش می یابد. فضا و تجهیزات با قیمت 26K دلار در محدوده، این نوع خاص کیا را برای هر یک از ماشین های اول (یا دوم) زیر، یک فروشگاه مواد غذایی با قیمت مناسب و یا یک دور افتاده از خانواده های جانشین با بودجه مناسب می کند.
اگر یک پنی خرج کنید، ممکن است وسوسه شوید که بسته ایمنی را خالی کنید، 1000 دلار از یک معامله دور راننده فریبنده را برش دهید، اما توصیه نمی کنیم این کار را انجام دهید.
این به این دلیل است که بسته فوق العاده کنترل کروز تطبیقی ​​و آینه های تاشو را اضافه می کند، و همچنین ویژگی های ایمنی مانند نظارت بر نقاط کور، هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب و AEB با درجه بالا \"Fusion II\" را با اجتناب از عابر پیاده و دوچرخه سوار اضافه می کند، و درجه ANCAP را از چهار ستاره بالا می برد برای Ceratos بدون کیت به پنج ستاره برای نسخه های با آن نصب شده است.
بدین ترتیب، تنها مواردی که Cerato Sport ‘Safety’ شما را از یک پرچمدار Sport جدا می کند، تر و تمیز چرمی (به جای پارچه)، کنترل آب و هوا (به جای استفاده از هوا) و چراغ های LED (به جای هالوژن) است.
مطمئناً خوب ارائه می شود. بله، رنگ فلزی 590 دلار اضافی می خواهد، اما شکل عمیق آن که بیش از آلیاژهای 17 اینچی هوشمند نشسته است، به نظر می رسد چیزی جز پنی خرد شده نیست.
در داخل، برخی از پلاستیک های براق به نظر می رسد از نظر بودجه - بیشتر در تریم های درب - اما سراتو یک نمونه خوب است که تولید یک ظاهر طراحی شده لزوماً هزینه اضافی ندارد.
همانند نسخه های سدان، دریچه تازه اصلاح شده برای احساس جاداری بیشتر فاصله بیشتری دارد.
کابین بسیار تاریک است، اما با استفاده از عدد خوب ترفند طراحی تقریباً تمام سطوح \"تقریباً سیاه\"، اگر در مقابل عادت عجیب و غریب نقره ساتن در تضاد باشد، از بین می رود.

نظرات کاربران

کاربر 1: چهار حالت رانندگی برای انتخاب وجود دارد - Comfort، Eco، Smart و Sport - اگرچه در واقع خروجی کافی و تنوع کافی در میزان آمپر طبیعی موتور وجود ندارد، تا حالت دوم تغییر زیادی در شخصیت رانندگی ایجاد کند.

رانندگی همانطور که اتومبیل شما را به انجام کار تشویق می کند، بسیار آرام، هشت تا اواسط نه لیتر در صد مصرف بالا را به دست می آورد، یعنی جایی که شما می خواهید آن را در برابر ادعای ترکیبی 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر و ده ها مورد در سراسر شهر انتظار داشته باشید. این دستگاه  با E10 سازگار است. برخی از ویژگی ها، مانند دوربین معکوس هدایت کننده، مطمئناً از نظر عملکرد بالاتر از حد مجاز هستند، در حالی که برخی دیگر، مانند شروع دیررس نشانگر عبور متقاطع از عقب، کمی کم رنگ هستند. اما بعد از یک هفته گذراندن باCerato Sport، پیدا کردن چیزهایی برای گرفتن یا در حقیقت عصبانی کردن واقعاً یک مبارزه واقعی است.
خدمات با قیمت محدود برای هفت سال اول کمی کمتر از 3000 دلار یا متوسط ​​420 دلار در سال برای بازه های زمانی 12 ماهه / 15000 کیلومتر است.
در اینجا همچنین یک سال کمک جاده ای رایگان است که هر سال (به مدت هفت سال) در صورت سرویس در نمایندگی کیا تمدید می شود. و البته، شما ضمانت نامه عالی هفت ساله / کیلومتر نامحدود را دریافت می کنید - معمولاً ضمانت مالکیت بیشتر از یک نقطه فروش دقیق به خودی خود است، اگرچه با این قیمت 26K دلار، قیمت خرید آن برای برخی از خریداران معامله خواهد شد. نه، چیزهای زیادی وجود ندارد که بتوانید برای این نوع پول در بزرگراه خود پارک کنید که کاملاً بزرگ، عملی، صریحاً خوب ارائه شده و مهمتر از همه تقریباً فاقد هیچ چیز است. به جز شاید سراتو اسپرت سدان با بسته ایمنی با قیمت یکسان. یا شاید ارزان ترین سراتو S، اگرچه شما دارای ویژگی های داخلی، آلیاژهای 17 اینچی یا لمس های درجه یک در داخل مانند انتخابگر چرخ و ترانس هستید. آیا سراتو اسپورت با بسته ایمنی ارزش دیدن دارد؟ این یک پیشنهاد ارزش جذاب است که حتی اگر فکر می کنید بیش از هزینه فوق العاده برای خرید یک خودروی فوق العاده.