نظرات کاربران

کاربر1: کیا سراتو مدتی است که بیشترین فروشنده مارک کره ای است، بیشتر به دلیل قیمت بالای آن و هفت سال ضمانت کارخانه در صنعت.

در اوایل سال جاری میلادی، یک مدل کاملاً جدید در استرالیا - البته فعلاً فقط به صورت سدان - با هدف ادامه ارائه پیشنهادات ارزشمند پیشین خود در قبال پول و همچنین پرداختن به بخش های اصلی شکایت از پیشینیان، به بازار عرضه شد. در تست ما سراتو اسپرت 2019 را با قیمت 26190 دلار رانندگی در اختیار شما قرار داده ایم و شاید از شنیدن این که در حال حاضر این بالاترین رقم است، متعجب شوید.
یک ماشین کوچک پرچمدار با قیمت 26000 دلار دور شوید؟ بله، و کیت آن نیز کوتاه نیست.
تجهیزات استاندارد Sport شامل کروز کنترل تطبیقی ​​، صندلی های چرمی، کنترل آب و هوای دو منطقه ای با دریچه های عقب هوا، ورود بدون کلید و شروع دکمه فشار، آینه های تاشو برقی، چراغ های روشنایی روز LED و سیستم ترمز اضطراری مستقل به روز شده با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار. این در بالای مشخصات میانی رینگ های 17 اینچی آلیاژی اسپورت، ناوبری ماهواره ای با به روزرسانی ترافیک SUNA، فرمان ظاهری چرمی و اهرم دنده و صندلی های جلوی \"اسپرت\" است.
از پایه S به بالا، همه مدل های سراتو دارای AEB با هشدار برخورد رو به جلو، صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto، رادیوی دیجیتال DAB، کمکی برای حفظ خط، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب با دستورالعمل های دینامیکی، تایر پایش فشار و شش کیسه هوا - البته مدل جدید هنوز رتبه بندی ANCAP ندارد.
تستر ما با رنگ متالیک Runway Red (520 دلار) مشخص شده است، و با این وجود قیمت بلیط آزمایش شده 26،710 دلار دور است. تنها گزینه موجود در Sport \"Safety Pack 2\" است، که نظارت بر نقاط کور و هشدار عبور از عقب را با 500 دلار اضافه می کند - ما هم مطمئن نیستیم که چرا این فقط استاندارد نیست.

این یک لیست تجهیزات بسیار قوی برای یک ماشین کوچک در این قیمت است، صرف نظر از موقعیت آن در محدوده. اینطور نیست که به نظر می رسد و احساس ارزان بودن می کند. 
طراحی بیرونی از استینگر الهام گرفته شده است و نشان می دهد. چهره خشمگین به وضوح یادآور پایدارتر بزرگ خود است و همچنین دارای ظاهری الهام گرفته از یورو است که ظاهری کاملاً برجسته به آن می بخشد.

منبع سایت caradvice


نسل دوم خودرو کیا سراتو


امروز کره ای ها تلاش دوم را انجام می دهند و یک سدان کاملاً جدید را با نام قدیمی به بازار عرضه می کنند. بازاریان کیا امیدوارند که او موفق تر از مدل قبلی خود باشد. در هر صورت، طراحان و طراحان همه کارها را برای این کار انجام دادند. کیا سراتو یک خودروی کلاس C است که از سال 2004 تولید آن آغاز شد. اولین نسل سراتو از سال 2004 تا 2008 در کره جنوبی تولید شد. این مدل در ایالات متحده موفقیت آمیز بود، جایی که در دو سبک بدنه عرضه شد: سدان و هاچ بک. در بازارهای مختلف، این اتومبیل با نام های مختلفی به فروش رسید: سراتو، Spectra5، فورته. کیا سراتو در پشت هاچ بک نسل اول تا سال 2007 تولید شد، سدان تا سال 2008 شامل می شد. 

پیکربندی و قیمت Kia Cerato 2:

نسل دوم این مدل در سال 2008 در نمایشگاه اتومبیل سیدنی ارائه شد. در مقایسه با مدل قبلی، این خودرو هم از نظر خارجی و هم از نظر فنی تغییر کرده است. طول Kia Cerato 2 4530 میلی متر، عرض 1775، ارتفاع 1.460 است.  عرض کل 164 میلی متر و محفظه چمدان 415 لیتر است.

نمای خارجی KIA Cerato 2 کاملاً با سبک جدید این شرکت سازگار است. در مقایسه با مدل قبلی خود، شکل ها و خطوط سخت تر شده اند. قسمت بالایی از مشبک رادیاتور کاذب توسط نماد به دو قسمت تقسیم می شود. قسمت بیرونی چراغ های جلو روی بال ها قرار دارد و قسمت داخلی آن نسبت به قسمت میانی باریک است. 

استرن Kia Serato 2 در این سدان عظیم است، پنجره عقب دارای زاویه بزرگی است و درب صندوق عقب نیز کوچک است. چراغ های روشنایی روشن و اصلی نیستند، از نظر شکل شبیه به چراغ برخی از رقبا هستند. به طور کلی، ظاهر ماشین کاملاً قابل تشخیص است.

نمای بیرونی خودرو در پشت یک هاچ بک (در نمایشگاه اتومبیل نیویورک 2010 ارائه شد) تا حد زیادی سبک سدان را تکرار می کند. با استفاده از این نسخه از بدنه، این خودرو کاملاً کلی، گران و اروپایی به نظر می رسد. از نظر ظاهری، دریچه سبک تر و پویاتر از سدان است، اما در روسیه ارائه نمی شود.

سالن کیا سراتو II با ادعای ورزش و جایگاه والا ابتدایی نیست. داشبورد به وضوح بر سرعت سنج تسلط دارد، مقیاس آن در عمق قرار می گیرد، سرعت سنج و شاخص های سطح سوخت در طرفین قرار دارند و شدت کمتری روشن می شوند.


منبع سایت gtshina.ru

نسل اول خودرو کیا سراتو در جاده


حداقل سریعترین سراتو روی کاغذ مدل بنزینی 2.0 لیتری است. این واحد زمان بطور مداوم متغیر سوپاپ را برای اولین بار در Kia نصب کرده و می تواند 142 اسب بخار قدرت کامل را بدست آورد.با استفاده از این نوع قدرت در شیر، ممکن است آمار انتشار 180 گرم در کیلومتر برای کتابچه راهنمای کاربر و 195g / کیلومتر برای نسخه اتوماتیک بهانه شود اما بسیاری از اتومبیل های دیگر وجود دارند که احتمالاً در طی یک دوره سه ساله مقرون به صرفه تر خواهند بود. یک ظاهر طراحی شده کاملاً مرتب است بدون اینکه ظاهراً ساس باشد و حتی برای انجام صحیح مهندسی نیز طراحی شده است. سیستم تعلیق کاملاً مستقل آن زیبایی مطلوبی است که MkV Vauxhall Astra و 2006 هوندا سیویک محروم است و هر دو سیستم تعلیق جلو و عقب با کمک فنرهای گازی ساکس پر از نیتروژن مجهز هستند. فرمان کمکی فقط در 2.8 چرخش برای قفل شدن کاملاً مستقیم احساس می شود و در حالی که لاستیک های سری 60 استاندارد از لبه های چرخش خارج می شوند، کیا آلیاژهای 16 اینچی مجهز به لاستیک با مشخصات پایین تر را ارائه می دهد. از ایمنی به خوبی مراقبت می شود. سیستم ترمز دیسکی با افزودن چهار کانال ترمز ضد قفل بصورت استاندارد تقویت می شود. این سیستم همچنین دارای شبکه ایمنی اضافه شده از Brake Assist است که به رانندگان کمک می کند در صورت بروز اضطراری ترمز سخت تر و سریع تر داشته باشند. در صورت نیاز به سرعت در معرض خطر ، سیستم کنترل کشش نیز در برخی مدل ها ارائه می شود. کیسه های هوا چند مرحله ای به صورت استاندارد کیسه های هوا در جلو و کناره برای صندلی های جلو نصب شده اند و کیسه های پرده تمام طول نیز به عنوان یک گزینه در دسترس بودند. صندلی های راننده را نیز می توان با یک پایه فعال که از صدمات ناشی از تصادف محافظت می کند، سفارش داد.

اینکه بخواهیم بگوییم سراتو از هر نظر مهندسی با بهترین اتومبیل های اصلی اروپا از همه لحاظ پیشگامانه، هیجان انگیز یا حتی رقابتی است، کاری غیرمنتظره خواهد بود، اما خیلی بیشتر از حد اعتبار آن است. مجهز بودن، قابل اعتماد بودن و داشتن یک شبکه فروشنده مناسب برای تهیه نسخه پشتیبان از آن، سراتو استفاده شده ممکن است مظهر اتومبیل معقول' باشد، اما برای کسانی که نیازی به اثبات خود در انتخاب خودرو ندارند، این یک مورد است.


منبع سایت rac.co.uk

قسمت دوم معرفی نسل اول خودرو کیا سراتو

در ادامه مبحث نسل اول کیا سراتو، طراحی داخلی به هیچ وجه جوایز صنعتی را به دست نمی آورد اما از نوع سیاه چال های پلاستیکی که از بودجه اتومبیل های جنوب شرقی آسیا انتظار داشتیم بسیار دور است. داشبورد به صورت افقی تقسیم می شود و سطوح فوقانی در یک رنگ تیره بریده شده و سپس روی قسمت های درهای درب ادامه می یابد. کسانی که با مارک آشنا هستند، از اینکه یک خودروی دیدنی سراتو بود، کاملاً قدردانی می کنند، زیرا اولین خودروی کیا به غیر از یک دستگاه حامل MPV با موتور دیزلی است. تهیه یک موتور دیزلی در بازاری که فناوری سوختن نفت به دوره رونق می رسید بسیار مهم بود.
این نیروگاه 1.5 لیتری CRDi دارای نشان است. اگرچه بسیاری در ابتدا تصور می کردند این یک واحد سه سیلندر است که توسط مالکان هیوندای کیا ساخته می شود، اما در حقیقت قیمت مهندسی کاملاً متفاوت است، با چهار سیلندر و قدرت خوبی بیشتر. با ایجاد یک پیشرانه 105 اسب بخار، این واحد 16 سوپاپ همچنین می تواند بیش از 215 نیوتن متر گشتاور را بدست آورد، بدین معنی که شما به ندرت از کشش کم می کنید و گیربکس های مکرر به چیزی از گذشته تبدیل می شوند. یک دیزل قدرتمندتر در بهار 2006 معرفی شد. البته همیشه مشتریانی وجود خواهند داشت که موتور بنزینی را ترجیح می دهند و کیا دارای دو دستگاه در دسترس است، 1.6 و 2.0 لیتر واحد، هر دو با انتخاب جعبه دنده دستی یا اتوماتیک. واحد 1.6 لیتری 103 اسب بخار قدرت را با سرعت 5800 دور در دقیقه تولید می کند و برای دستیابی به سهمیه کامل 143 نیوتن متر گشتاور، باید آن را تا 4500 دور در دقیقه تغییر دهید. میزان انتشار این موتور با کلاس 165 گرم در کیلومتر کربن دی اکسید کربن که از کتابچه راهنمای کاربر سراتو 1.6 و 187 گرم در کیلومتر از نسخه اتوماتیک خارج می شود، در کلاس بهترین نیست. Cerato با توجه به ماهیت بودجه خود، قیمت قطعات بسیار ارزان قیمت را ارائه می دهد. برخی از تولید کنندگان قیمت مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند و با قطعات یدکی گران قیمت کاملاً عقب می گردند اما کیا خوشبختانه از این کار خودداری می کند. مونتاژ کلاچ جدید در حدود 180 پوند است، در حالی که لنت های ترمز جلو حدود 40 پوند هستند و کفش ترمز عقب نیز تنها چند پنس بیشتر دارد. یک رادیاتور جدید در حدود 95 پوند و یک آلترناتیو 130 پوند است.

منبع سایت rac.co.uk

معرفی اولیه نسل اول خودرو Kia Cerato 2004-2007


ساعت را به ده سال برگردانید و تنها می توانید بر اساس قیمت، یک ماشین کره ای بخرید. این روزها همه چیز به طور قابل توجهی پیش رفته است و گرچه تولیدکنندگانی مانند Kia هنوز هم می توانند قول قیمت گذاری دهند که مانند یک خط ناخوشایند خوانده می شود، اما سخت افزار این شکاف را به شکلی گسترده تر به مارک های اصلی اروپا تبدیل کرده است. به عنوان مثال سراتو را در نظر بگیرید. طراحی شده برای ارائه یک اتومبیل با اندازه فوکوس برای پول فیستا، این وسیله نقلیه است که وقتی جدید بود اما هرگز واقعاً تصور عمومی را به همان روشی که کیا انتظار داشت، جلب نکرد.


مدل ها
مدل های پوشیده شده:
(سالن 4dr و 5 دکتر هاچ بک 1.6، 2.0 لیتر بنزین، دیزل 1.5CRDi [GS، LX، SE])


پنج درب سراتو اولین حضور خود را در 74مین نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو آغاز کرد و کیا را به عرصه ای سخت تر از شوما و منتور که تا کنون برای ورود به آنجا سوار شده بودند سوق می دهد. علاوه بر این، از نظر مجهز بودن، کیا انتخاب دو موتور بنزینی و دو موتور دیزلی ریلی مشترک را ارائه می دهد.پیش بینی می شد این خودرو با توجه به ارزش های برند Kia با \"جوان بودن، اسپرت و دوستانه بودن\" مطابقت داشته باشد و طی دو سال از رونمایی 45000 فروش در سال در اروپا ثبت کند، پیش بینی ای که بسیار خوش بینانه به نظر می رسید. سراتو در اوایل سال 2007 میلادی و به محض ورود به جایگزینی cee's، آن را خرد کرد. 

هر دو سالن چهار درب و پنج دریچه درب به خریداران انگلستان ارائه شده است، اگرچه با توجه به تمایل ما به مواردی که در عقب می چرخد ​​، جای تعجب ندارد که سالن ثابت شده هیچ جا به اندازه همتای دریچه خود محبوب نیست. در مقایسه با مدل سالن، این دریچه حدود 140 میلی متر کوتاهتر است، بیشتر این به این دلیل است که درپوش پشتی از 965 میلی متر به 825 میلی متر کاهش یافته است. ارتفاع سقف توسط هر دو ماشین مشترک است، اما سقف دریچه طولانی تر است و همچنین کمی بیشتر در راه صندلی صندلی عقب (تا 15 میلی متر) عملکرد دارد. تطبیق پذیری اضافه شده به شکل پنج درب تضمین می کند که با وجود ابعاد کلی فشرده تر، می تواند 538 لیتر را با صندلی های بالا و 1.494 لیتر در هنگام خم شدن صندلی های عقب حمل کند. نیمکت عقب برای عملی بودن 60/40 تقسیم می شود. 


منبع rac.co.uk