نظرات کاربران

کاربر 1: کیا سراتو S Premium من برای محصولات رقابتی داخلی و اروپایی ارزش باورنکردنی دارد.
هندلینگ ممکن است با مارک های مطرح کلاس مقایسه نشود اما یک ماشین ایمن و قابل اعتماد با ظاهر خوب است که از اکثر مدل های معادل ژاپنی بهتر است.
من فقط اتومبیل های اروپایی رانندگی می کنم اما مجبور شدم از این مدل به عنوان رفت و آمد شهری شرکت استفاده کنم. تعجب آور بود.
هنگام نشستن در داخل احساس می کنید که این وسیله نقلیه مدرن با طراحی جادار است.
من بد نیستم که ژله گرد لبه گرد یک ظاهر طراحی شده معاصر آن باشد و باید به آرامی از تاریخ استفاده کند. کنترل ها کاملاً شفاف و آسان برای دستیابی و استفاده هستند، به نظر می رسد که شکل ظاهری سخت پلاستیکی می تواند با استفاده از بافتی نرم و لطیف با پارچه های بیشتر درب به پایان برسد ... سواری و تحویل دادن بهترین کلاس نیست اما کافی و ایمن است.

پایداری با سرعت بالا در جاده های ناهموار تفاوت در وسایل نقلیه برتر را نشان می دهد.
در پایان آنچه را که برای آن پرداخت می کنید می گیرید.
اتمام مواد در فضای داخلی ارزان است رنگ خارجی مناسب مناسب پانل های کوره ای و غیره خوب است. من از صرفه جویی در مصرف انرژی ناامید شدم اما این ممکن است نیاز به استفاده از وکیکول در شش ماه آینده داشته باشد.
من از پیشرفت چشمگیر طراحی های کیا در مدت زمان کوتاهی متعجب شدم، شاید آنها از تیم های مهندسی طراحی آلمان برای پیگیری سریع آنها نسبت به رقبای ژاپنی استفاده کرده اند.
اتومبیل های کره ای به طور کلی ارزش بازار استرالیا را برای گزینه های پول داده اند و شاید سرنوشت صنعت اتومبیل محلی را مهر و موم کنند.
من می خواهم خرید یک کیا را به عنوان یک ماشین دوم برای بچه های دست دوم در مدل قدیمی کارآمد در نظر بگیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد