نسل سوم کیا سراتو در جاده های شهر


برای رده میانی سراتو اسپورت (رانندگی 23،690 دلار رانندگی)، لیست کیت ها رینگ های 17 اینچی آلیاژی (لوازم یدکی برای صرفه جویی در فضا)، ناوبری ماهواره ای با 10 سال بروزرسانی، فرمان ممتاز و دکمه تعویض دنده، برف پاک کن های سبک تیغه ای و اسپرت را اضافه می کند به علاوه این ها از تودوزی پارچه ای طرح دار نیز می توان نام برد.
سرانجام، درجه عالی Kia Cerato Sport (با 26 هزار و 190 دلار رانندگی دور)، تشخیص سیستم عابر پیاده و دوچرخه سوار را به سیستم ترمز اضطراری مستقل خود (لقب AEB Fusion II)، کنترل کروز تطبیقی ​​، چراغ های روشنایی روز LED، ورود بدون کلید و احتراق دکمه فشار، تودوزی چرم، آینه های تاشو و کنترل آب و هوای دو منطقه ای با خروجی های تهویه صندلی عقب افزوده است.

بسته های ایمنی اختیاری به Fusion II AEB، کروز کنترل تطبیقی ​​(فقط در مدل های خودکار)، تشخیص نقاط کور، هشدار عبور از عقب، آینه های تاشو و فرمان چرمی موجود در مدل های سراتو S و سراتو اسپورت با قیمت 1000 دلار وجود دارد. مدل های سراتو اسپورت با نظارت 500 دلاری، نظارت بر نقاط کور و هشدار عبور و مرور از عقب را اضافه می کنند. رنگ متالیک (تمام رنگها به غیر از رنگ سفید) حق بیمه 520 دلاری دارند.
 بررسی این خودرو در محدوده شهر و کشور:
پیاده روی در حومه شمالی آدلاید و بیرون رفتن از شهر کوچک تانووندا دره باروسا به ما این فرصت را داد تا محدوده کیا سراتو را در سناریوهای مختلفی که برای خریدار عادی آشنا است، تجربه کنیم.
در سرتاسر شهر عملکرد سدان سراتو با تقریباً هر یک از رقبای 2.0 لیتری تنفس طبیعی آن برابری می کند. حالت هوشمند گیربکس به شما کمک می کند تا به سرعت از طریق دنده با بهبود مصرف سوخت تغییر مکان دهید، در عین حال، با استفاده از باند گشتاور موتور Nu (192Nm در 4000 دور در دقیقه) اثر خوبی دارد.
موتور همگام با ترافیک مجبور نیست که بیش از دور، دور شود و اگرچه این می تواند عملکرد جاده باز را محدود کند، اما با یک ضربه سریع از دنده، ماشین سراتو را در حالت Sport قرار می دهد، دورهای بیشتری (112 کیلووات در 6200 دور در دقیقه) و عملکرد بیشتر موتور در اختیار شما است.
ما با نمونه گیری از یک جعبه دنده سبک و عملکرد کلاچ که برای رانندگی در سطح شهر مناسب است، از سراتو S شش سرعته نیز نمونه برداری کردیم. به نظر می رسد که کیا زمان زیادی را صرف پرداختن به عملکرد و احساس ماشین دستی خود کرده است، که به نظر می رسد برای خریداران Aussie یک هدر است (کیا می گوید 95 درصد انواع سراتو اتوماتیک را انتخاب می کنند).

نظرات کاربران

کاربر 1: اتومبیل های کره ای از تقلید ضعیف رقبای ژاپنی، خود به خط مقدم طراحی رسیده اند. کیا در حال حاضر خیلی جلوتر از سطح منحنی است و ماشین های جسورانه و پر جنب و جوش را طراحی می کند که کاملاً شبیه سایر خودروهای بازار نیستند.
بزرگترین تعجب در مورد سراتو این واقعیت است که این سدان از نظر من بیش از نمونه ای که از آن صحبت می شود جذاب است.
این وسیله نقلیه ای با ظاهر جدی است. با برش یک سایه زاویه دار قلم زنی شده، جدا از رقبایی مانند مزدا 3 انحنا دار و مشتق شده تویوتا کرولا است.
به هر کجا که نگاه می کنید چیز جالبی وجود دارد، اعم از اسپویلر جلویی بزرگ که دارای مشبک های مشبک و سد های باد، چراغ های LED برگشت خورده آن است که کلاه محافظ را از بین می برد، چرخ های آلیاژی فانتزی یا لمس مورد علاقه شخصی من، بوت بسیار حل شده.
من می گویم که ظاهر آن بهتر از Hyundai’s Elantra است و به مصرف کننده ها چیزی می دهد که قبل از اینکه روی مزدا 3 که قبلاً پیشرو بوده است فکر کنند.
مطمئناً باعث کاهش جذابیت نمایه نسبت به اکثر SUV ها می شود.
در داخل نیز، اوج سالها پیشرفت حاصل از بخش طراحی مارک کره ای است که اکنون به شدت توسط آلمان ها کار می کند، بسیار شگفت انگیز است.
ظاهر جالب و مناسب با خطوط محکمی که از فاصله به داخل درها کشیده شده و تقارن راضی کننده در سراسر آن ادامه دارد.
این موارد نسبت به سراتوی قبلی نیز جهشی داشته و اکنون کمتر کلینیکی و سخت پوشیده شده و کمی بیشتر ساخته شده اند تا یک فضای جالب و ارگونومیک ایجاد شود. من یک طرفدار خاص تنظیم رسانه ها، فرمان پایین تخت و دریچه های چرخشی هستم.

با دقت نگاه کنید، پلاستیک های سخت و سایر محصولات ارزان قیمت را پیدا خواهید کرد که هنوز هم یک ماشین ساخته شده با قیمت سخت است. مواردی مانند ترمز دستی آنالوگ نگهدارنده و مواد محکم و محکم برای آرنج شما مناطقی را نشان می دهد که هنوز پیشرفت هایی انجام نشده است. این یک طراحی عالی در کابین است که من ساعت ها از آن خوشحال بودم.