بررسی ویژگی های داخلی خودرو کیا سراتو


صفحه لمسی 8 '' با قابلیت اتصال به تلفن های هوشمند: وقت آن است که از تلفن هوشمند خود در اتومبیل به روشی هوشمندانه استفاده کنید. کاربران Android  یا iPhone اکنون می توانند دستگاه خود را به صورت یکپارچه با صفحه نمایش لمسی Cerato Sedan 8 ”از طریق Android Auto integr و Apple CarPlay وصل کنند. دریافت مسیرها، برقراری تماس، ارسال و دریافت پیام، گوش دادن به موسیقی و حتی در تعامل با برخی از برنامه های مورد علاقه خود، همه در حالی که در جاده متمرکز هستید قابل استفاده هستند. 


Mode Selector  راننده: سفر به رنگ و روحیه رانندگی خود را انتخاب کنید. گزینه Drive Mode Selector به شما امکان می دهد تا متناسب با ترجیحات و شرایط رانندگی خود یا حالت هوشمند جدید، حالت Comfort، Eco یا Sport را انتخاب کنید، یا بر اساس نحوه رانندگی، بین این سه حالت جابجا می شوید. حالت Comfort یک تجربه رانندگی بهینه شده برای هر راننده روزمره را ارائه می دهد، در حالی که حالت Eco باعث افزایش اقتصادی سوخت می شود. حالت اسپرت افزایش وزن فرمان و پاسخ موتور، طراحی شده برای به حداکثر رساندن عملکرد و پویایی رانندگی است. انتخابگر راننده فقط از طریق گیربکس اتوماتیک در دسترس است.


کلید هوشمند با شروع دکمه فشار: این کلید امکان را به شما می دهد که نه تنها از راه دور قفل درها و بوت را باز کنید، بلکه موتور Cerato Sedan خود را نیز با فشار ساده یک دکمه روی داشبورد شروع کنید بدون اینکه مجبور شوید کلیدهای خود را از جیب خود خارج کنید. ترمز را فشار داده و دکمه شروع را فشار داده و موتور شما در حال کار و آماده عمل است. این آپشن در مدل GT Sport وجود دارد.

سیستم Defog خودکار: یک سیستم عیب یابی خودکار استاندارد پنجره ها را به سرعت در آب و هوای سرد یا مرطوب پاک می کند.این آپشن در مدل GT Sport وجود دارد.
 
smart boot (انتشار خودکار): دست ها پر است؟ با ایستادن در پشت سدرو سدراتو از باز کردن کاپوت بدون استفاده از دست خود لذت ببرید. فقط در سدان های GT Sport موجود است.

صندلی های جلو گرم شده با تهویه: صندلی های جلو دارای تهویه و عملکرد حرارتی قابل تنظیم برای تجربه رانندگی راحت در هر شرایط جوی هستند. صندلی های جلو گرم شده تهویه مطبوع موجود در کلاس GT. صندلی های جلو گرم شده در کلاس Sport موجود است.

کنترل آب و هوا منطقه: برخی دوست دارند هوا معتدل باشند. برخی دیگر هوای گرم دوست دارند. با کنترل آب و هوای منطقه، می توانید همه را خوشحال کنید. ین آپشن در مدل GT Sport وجود دارد.

منبع سایت kia 

نظرات کاربران

کاربر 1: اکنون 2 ماه است که من مالک Cerato شده ام و تاکنون چیزی از شادی نداشته است. این ماشین را وقتی که از 4WD  پشیمان شده بودم و به این ترتیب من و دوست دخترم می توانستیم بیشتر پس انداز کنیم ، و با اقتصاد عالی از این خودرو کوچک ، پس انداز کاری است که ما انجام داده ایم. نکته اصلی فروش برای من ضمانت بود، اکنون 7 سال و کیلومتر نامحدود. از طرز تفکر من، اگر یک سازنده خوشحال باشد که برای مدت طولانی در کنار وسیله نقلیه خود بایستد، باید نسبت به محصول خود بسیار مطمئن باشند! به عنوان کسی که قابلیت اطمینان در اتومبیل های من را می پسندد، پیشنهادی بود که نتوانستم رد کنم.

باید بگویم لیست ویژگی های موجود در Cerato S Premium گسترده است و ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهد. فضای داخلی خودرو فوق العاده جادار است. در یک پا بلند 6 '4 \"، من اغلب در اتومبیل های کوچک راحت نیستم، زیرا اتاق خودرو همیشه دغدغه اصلی است. با این حال، با توجه به بسیاری از نقاط تنظیم Cerato (ارتفاع صندلی، جلو و عقب، شیب فرمان و تنظیم تلسکوپی) متوجه می شوم که فضای زیادی دارد و فضای بیشتری برای جبران دارد. فضای boot نیز عالی است، با یک لوازم یدکی کاملاً هوشمندانه مخفی، که خدای نکرده هنگام سفر در جاده های باز استرالیا دچار مشکل شوم. در جاده می توان کاملا از رانندگی لذت برد. در طولانی مدت راحت است، جایی که کروز کنترل نیز بسیار ارزشمند است، از طریق هیلز نیز به زیبایی حرکت می کند. خودکار شش سرعته از بازده نسبتاً کم موتور استفاده خوبی می کند، بنابراین اغلب احساس کمبود نمی کند. در گفتن این نکته که، یکبار با سرعت در بزرگراه، شتاب احساس کندی دارد. با این حال، من می توانم 1.8l کوچک را برای آن ببخشم! همانطور که قبلاً گفته شد از لحاظ اقتصادی به نظر من عالی است. من 7.2 لیتر / 100 کیلومتر راحت با رانندگی ترکیبی شهری و روستایی انجام می دهم و در جاده آزاد نزدیک 6 لیتر در 100 کیلومتر داشته ام.
طراحان الهام بخش زیادی از همتایان اروپایی خود بوده اند و ماشین حاصل از آن یک ادای احترام نسبت به آن سبک است. در کل، یک ماشین خارق العاده که من تا الان خیلی از آن راضی هستم ! خود کیا نیز با توجه به شهرتی که بیشتر نمایندگی های اتومبیل در آن حمل می کنند، بسیار مناسب برای عرضه آن بوده اند.

منبع سایت car advice

تکامل کیا سراتو


سطح جدیدی از پیچیدگی سبک کاملاً طراحی شده، داخل و خارج، دقیقا همان چیزی هستی که شما می خواهید، از ظاهر و سبک گرفته تا راحتی و فناوری. سراتو سدان فقط سطح بعدی است.

حال بحث ساختن یک استاندارد پیش می آید، خودرو کیا سراتو از بالا به پایین اسپرت تر، براق تر و پویاتر است. یک ظاهر طراحی جسورانه در همه جا وجود دارد، Cerato Sedan شما را به سبکی می رساند و از طراحی داخلی و خارجی لذت ببرید.

رانندگی را بدون قربانی کردن سبک روشن کنید. چراغ های در حال اجرا در طول روز LED یک ظاهر براق به قسمت جلویی نیز می بخشد.

LED DRL در مدل GT Sport موجود است.

 چرخ های آلیاژی نه تنها کاملاً با ظاهر ریز و مستحکم آن مخلوط می شوند، بلکه سراتو سدان خود را نیز دارای موضع افتخار می کنند.
چرخ های آلیاژی 18 اینچی موجود در کلاس GT.
چرخ های آلیاژی 17 اینچی در رده های Sport Sport موجود است.

کاپوت بلند و عقب کوتاه سراتو سدان یک شکل مناسب را با الهام از کیا استینگر به شما ارائه می دهد. شباهت فریبنده آن از کاپوت بلند خود که تحت آن قدرت تولید می شود، تا کابین جادار، جایی که به لطف جمع کردن ملایم سقف، صندلی و فضای  کافی وجود دارد، گسترش می یابد.

موضع گسترده سراتو سدان با اتصال چراغ های روشن در هر دو انتهای عقب تقویت می شود و سبکی منحصر به فرد و چشمگیر ایجاد می کند که چشم نواز است.

تعریف زیبایی داخل:
با مواد راحت و باکیفیت، جزئیات برتر و فناوری های پیشرفته خود را محاصره کنید تا ایمن تر، آسان تر و لذت بخش تر رانندگی کنید.
درجه GT نشان داده شده است.

صندلی راننده:
با استفاده از صندلی راننده 8 راهه با پشتیبانی 2 طرفه از کمر، موقعیت های مناسب صندلی خود را پیدا کرده و با فشار یک دکمه، آن را برای دسترسی آسان در آینده ذخیره کنید.
موجود در کلاس GT.
 نظارت بر LCD 4.2 اینچ
اطلاعات مهم و در مورد رانندگی را از این صفحه نمایش کامپیوتر چند منظوره دریافت کنید.
موجود در کلاس GT.
شارژ تلفن بی سیم
شارژ تلفن بی سیم در درجه GT موجود است. تلفن باید با شارژ بی سیم سازگار باشد. موجود در کلاس GT.
سیستم صدا JBL  Premium:
از قبل از طریق سیستم صوتی 8 بلندگو ممتاز از موسیقی مورد علاقه خود مانند گذشته لذت ببرید. موجود در کلاس GT.

منبع سایت kia 



امکانت ایمنی خودرو کیا سراتو

در این پست در رابطه با امکانات ایمنی خودرو کیا سراتو  صحبت می کنیم. امکانات ایمنی شامل:

 پیشانی های کمربند ایمنی جلو

محدود کننده های بار کمربند ایمنی جلو
کیسه هوا جلو راننده
کیسه هوا جلوی سرنشین جلو
کیسه های هوا جانبی بدن
کیسه های هوا سمت سر
کیسه هوا راننده راننده زانو را ندارد
جلوی ISOfix را ندارد
عقب ISOfix

جزییات خودرو: 

مدل تست شده کیا سراتو 1.6EX ،
هاچ بک درب 5 نوع بدنه
سال انتشار 2006
وزن 1275 کیلوگرم
VIN که از آن
امتیاز KNEFE243265225853 اعمال می شود.


ضربه جلو
قفسه سینه مسافر بیشتر توسط بارهای کمربند ایمنی از راننده فشرده شده و در محاسبه از آن استفاده شده است.
امتیاز سرنشین بزرگسال. حرکت پدال عقب خطری برای پاهای پایینی راننده بود و مجازات شد.
این خودرو برای مناطقی از فاسیا که به طور بالقوه می تواند به زانوهای سرنشین صندلی جلو آسیب برساند، امتیاز پیدا کرد.
اثر جانبی
در اثر جانبی، نیروها به صورت غیرواقعی ستون فقرات آدمک آزمایش را منتقل کردند و نیروها را کاهش دادند
ضبط شده توسط ساز در قفسه سینه خود ثبت شده است. ماشین برای این جریمه شد و قفسه سینه در نهایت صفر شد.
نکته ها : شکم در نتیجه 4 بار از 4 امتیاز ممکن فقط 0.08 به ثمر رساند
در طول آزمون اگرچه این واجد شرایط بودن خودرو بود، کیا تصمیم به حمایت از آزمایش قطب اختیاری برای نشان دادن این خودرو نداشت.

کودک سرنشین
کودکان  را نباید در صندلی مسافر جلو سراتو قرار دهید زیرا هیچ راهی وجود ندارد برای غیرفعال کردن کیسه هوا برای آن موقعیت صندلی. هشدار برچسب در مورد استفاده از محدودیت های کودک در قسمت عقب در صندلی مسافر جلو فقط به زبان انگلیسی بود و وقتی که ویزور خورشید در آن قرار می گیرد قابل مشاهده نبود.

عابر پیاده
لبه پیشانی سپر و درپوش برای حفاظت از عابر پیاده هیچ امتیازی کسب نکردند. محافظتی که به یک بزرگسال ارائه می شود،سر پیاده نیز هیچ امتیازی کسب نکرد.


منبع سایت euroncap