بخش اول مقایسه مزدا 3 G25 Evolve و کیا سراتو GT



حال در این پست قرار است به مقایسه کیا سراتو مزدا 3 بپردازیم: اگر بگویید می خواهید حدود 35000 دلار برای یک سدان کوچک هزینه کنید. شما عضو یک گروه رو به کاهش هستید، اما یکی با دو انتخاب کاملاً برجسته نسل جدید مزدا 3 G25 Evolve و کیا سراتو GT.

نمونه اول از ژاپن طراحی ورق تمیز کلاسیک را با منحنی برای سوزاندن و یک فضای داخلی پیشرفته با فناوری پیشرفته ارائه می دهد که به همه یادداشت های مناسب ضربه می زند.
در مقابل، دومی از کره تمرکز خود را بر روی ارائه ظاهری اسپورت و عملکرد ضعیف برای جلب افراد پس از برخی هیجانات رانندگی می گذارد.
تعیین اینکه بهترین کدام است بدون شک به ترجیحات شما بستگی دارد، اگرچه اشتراکات کافی برای انتخاب یکی از آنها وجود دارد.


قیمت و مشخصات:
شش سطح مشخصات مزدا 3 وجود دارد. G25 Evolve در وسط، بالاتر از G20 Touring قرار دارد اما در زیر G25 GT و G25 Astina با مشخصات بالاتر قرار دارد. پیش از این با هزینه 30490 دلار در جاده، لیستی از قیمت خود را می پوشاند، که البته با توجه به موقعیت مکانی شما که 34300 دلار است، برابر است با یک قیمت دور رانندگی.
کیا سراتو GT در ردیف چهار سطح خود قرار دارد و از لیست قیمت 31990 دلار استفاده می کند. با این حال، کیا همچنین قیمت ملی استاندارد 32،990 دلار را ارائه می دهد، بنابراین می توانید از اینجا به بعد قیمت های لیست ذکر شده را نادیده بگیرید.
کمبود تجهیزات کم است، مخصوصاً اگر مدتی است اتومبیل کاملاً جدیدی رانندگی نکرده اید. چراغ های جلو LED، رینگ های 18 اینچی آلیاژی، یک کلید مجاورتی، آینه های جانبی تاشو اتوماتیک برقی، هشت بلندگو، ناوبری ماهواره ای، نرم افزار Apple CarPlay / Android Auto، رادیوی دیجیتال و کنترل آب و هوای دو منطقه مشترک برای هر دو مورد است.
همچنین هرکدام از آنها دارای رتبه پنج ساله سقوط ANCAP بوده و از ویژگی های کمک راننده مانند ترمز اضطراری خودکار استفاده کرده اند که ماشین ها، عابران پیاده و دوچرخه سواران را حس می کند. همچنین هرکدام از آنها دارای سنسورهای پارک عقب، نظارت بر نقاط کور، کمک نگهدارنده خط و کروز کنترل فعال هستند که با سرعت ماشین پیش رو مطابقت دارد. کیا به تنهایی دارای سنسورهای جلو، چراغ های روشنایی روز LED (مزدا هالوژنی است)، روکش صندلی چرمی با گرمایش و تهویه برای سرنشینان جلو (مزدا دارای پارچه است) و دو پیش تنظیم حافظه به همراه شارژر تلفن بی سیم استاندارد Qi است.
مزدا به تنهایی یک نمایشگر سر به جلو در جلوپنجره ارائه می دهد.
حکم کیا به لطف ارزان بودن در جاده و لیست طولانی تر از ویژگی های منحصر به فرد، مزدا را در این مورد ضعیف می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد