نظرات کاربران

6 ماه و 15000 کیلومتر در (S premium) و عاشق این ماشین می شوید! بسیار راحت، ویژگی های عالی، 7 سال آرامش خاطر. اگر فکر می کردند این مسافت را دوام نمی آورد 7 سال گارانتی نمی دادند. بهترین ترکیب ویژگی برای پول.
بسیاری از ویژگی های \"غافلگیر کننده و لذت بخش\" کوچک که فقط پس از مدتی پیدا می کنید. به نظر می رسد طراحان واقعاً خوب به ماشین فکر کرده اند.
من اتومبیل های زیادی از aussie v8 گرفته تا express یورو داشته ام اما در مورد این اتومبیل واقعاً احساس می کنید که توسط افرادی طراحی شده است که می دانند در یک ماشین حمل و نقل روزانه که باید با آن زندگی کرد چه چیزی لازم است.
موتور 1.8 خیلی پر شتاب و سریع نیست، اما همچنان خوب است، (این یک ماشین اسپرت نیست). هرگز احساس صافی نمی کنید. کمی خشن در حالت بیکار در حالت خنثی است، اما یک بار در حرکت خوب است. من 7.5 لیتر در 100 کیلومتر رانندگی دارم، اما بیشتر رانندگی من ساعت پیک مسافرت سیدنی است. 6 ساعت را در مسیرهای طولانی بزرگراه رانندگی کرده ام.
خودروی 6 سرعته بسیار روان است و همیشه دنده مناسب را انتخاب می کند و تعویض دنده نرم و بدون ربودن است. خوب است که حالت اسپرت (مانند شاهین ها) و همچنین انتخاب دنده دستی داشته باشد اما خوب است.
دوربین معکوس و sat nav عالی است و به خوبی کار می کند. بلوتوث تلفن من یک کار 30 ثانیه ای بود و بسیار عالی کار می کند، من هر روز از آن استفاده می کنم و مردم در مورد واضح بودن تلفن نظر می دهند.
مقداری پلاستیک به رنگ خاکستری مایل به زرد روی کنسول مرکزی باعث می شود یک خط تیره بسیار جذاب و صفحه نمایش عالی 7 اینچی وجود داشته باشد.
تا کنون هیچ خطایی برای بازگشت به فروشنده برای من وجود نداشته است.
بدترین چیز در مورد ماشین؟ نشان مردم بینی خود را در کیا بالا می زنند، اما حداقل باید یکی را امتحان کنند.
من ماشین را با قیمت و گارانتی خریداری کردم اما تعجب می کنم که چقدر آن را دوست دارم. برای رانندگی به دنبال بهانه می گردم.

 این یک ماشین اسپرت یا یورو لیمو نیست، فقط یک ماشین رفت و آمد بسیار خوب است.

افزودن آپشن های جدید به کیا سراتو و پیکانتو در سال 2020

2020 کیا سراتو و پیکانتو امکانات دستی جدیدی اضافه می کنند.
کیا استرالیا بی سر و صدا نسخه های جدیدی از سراتو و پیکانتو را معرفی کرده است که هر دو سیستم انتقال قدرت دستی را به سطح محبوب تریم اضافه می کند.
کتابچه راهنمای جدید سراتو اسپرت و کتابچه راهنمای Picanto GT Line برای مدل 2020 اضافه شده است، که برای اولین بار نسخه های شیفت از هر درجه را ارائه می دهد و نسبت به نسخه های اتوماتیک فعلی قیمت گذاری مربوطه را کاهش می دهد.
در مورد سراتو، شش سرعته Sport Sport با 22،990 دلار به اضافه هزینه جاده ذکر شده است، 2600 دلار پس انداز در مقایسه با شش سرعته اتوماتیک معادل است.
با وجود دامنه وسیع تر، کیا استرالیا با رانندگی در مورد راهنمای سراتو اسپورت که در حال حاضر 22،490 دلار رانندگی فاصله دارد - 2000 دلار کمتر از اتومبیل، معاملات تیز رانندگی را ارائه می دهد.

تجهیزات استاندارد شامل ترمز اضطراری مستقل همراه با هشدار برخورد به جلو، کمک به حفظ خط، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، رینگ های آلیاژی 17 اینچ و سیستم ناوبری صفحه لمسی 8.0 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto است.
نیرو از یک موتور بنزینی 2.0 لیتری تنفس طبیعی تولید می کند که 112 کیلو وات در 6200 دور در دقیقه و 192 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه دارد و درایو آن فقط به چرخ های جلو ارسال می شود. نسخه اسپرت مجهز به اتومبیل، نسخه دستی آن را می توان با بسته ایمنی 1000 دلاری $ 1، که با افزودن سنسور رادار، نظارت بر نقطه کور با هشدار عبور از عقب و آینه های برقی تاشو برقی، سیستم پیاده و دوچرخه سوار را به سیستم AEB می رساند. .
مدل های دستی با Safety Pack عملکرد تطبیقی ​​کنترل کروز انواع خودرو را از دست می دهند.
در مورد Picanto GT Line، گزینه دستی جدید، یک گزینه دستی پنج سرعته را به سطح تر و تمیز قبلی خودکار می آورد. اکنون تمام محدوده Picanto (نوار GT توربوشارژ) انتقال قدرت دستی و اتوماتیک را ارائه می دهد.
دفترچه راهنمای Picanto GT Line با قیمت 15،690 دلار به علاوه هزینه های جاده، به طور یکسان با نسخه اتوماتیک محبوب مشخص شده است، به این معنی که کیت استاندارد شامل ترمز اضطراری مستقل با هشدار برخورد به جلو، سیستم اطلاعات و سرگرمی 7.0 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto، دوربین دید عقب با دستورالعمل های دینامیکی، بسته بیرونی GT Line (کیت بدنه، لهجه های بدنه کنتراست)، آلیاژهای 16 اینچی، چراغ های روشنایی روز LED، صندلی های چرمی، پدال های آلیاژی ورزشی و چرمی ممتاز است.

 

مقایسه فروش کیا سراتو و تویوتا کرولا

فروش تویوتا کرولا تقریبا متوقف شده است، هیوندای i30 و کیا سراتو برای اولین بار از آن بیشتر فروش می کنند. تویوتا کرولا - آخرین اتومبیل سواری، که در بازار استرالیا قبل از شروع سلطه برتری دارد - پس از ارسال سه ضعیف ترین نتیجه فروش ماهانه در 20 سال گذشته، در محاصره است.
فروش اتومبیل های کوچک هیوندای i30 و کیا سراتو در ماه سپتامبر از تویوتا کرولا پیشی گرفتند، زیرا در بازاری که 20 درصد افت داشت، فروش 34 درصدی کاهش یافت. هیوندای i30 از مارس 2010 تاکنون 19 ماه قبل از تویوتا کرولا پیشی گرفته است، اما این اولین بار است که کیا سراتو از کرولا پیشی می گیرد.
همچنین این اولین بار است که هر دو هیوندای و کیا در یک ماه مشخص با هم به رقابت می پردازند. طبق ارقام رسمی منتشر شده توسط اتاق صنایع خودروسازی فدرال (FCAI)، تویوتا از فروش 1462 دستگاه سدان و دریچه کرولا، در مقابل 1786 هاچ بک هیوندای i30 و 1599 سدان و دریچه کیا سراتو خبر می دهد.
پیروزی هیوندای کیا علی رغم داشتن گزینه بی نظیر قدرت هیبریدی در کرولا حاصل می شود.
اگرچه هیوندای i30 (27 درصد پایین) و کیا سراتو (20.9 درصد پایین) نسبت به ماه مشابه سال قبل افت فروش داشته اند، اما افت قیمت آنها به اندازه تویوتا کرولا چشمگیر نبود. کاهش فروش تویوتا کرولا در حالی اتفاق افتاده است که قیمت شماره یک سابق افزایش یافته است، در حالی که هیوندای و کیا تا حد زیادی پیشنهادات ورودی 20،000 تا 25،000 $ خود را حفظ کرده اند.
در حالی که وضعیت ناخوشایند فروش یکی دیگر از شاخص های تغییر مسیر از خودروهای سواری و به سمت SUV ها است، اما نتیجه Toyota Corolla قابل توجه است. تویوتا کرولا طی 20 سال گذشته فقط شش بار تعداد فروش ماهانه کمتر از 2000 را ثبت کرده است - و سه مورد از این موارد امسال بود (آوریل 1195، آگوست 1464، سپتامبر 1462).
پایین ترین نقطه قبلی برای تویوتا کرولا 1454 فروش در مه 2011 بود.
این یک افت شگفت آور از فروش شماره یک سابق است. تویوتا کرولا از سال 2013 تا 2015 به مدت سه سال متوالی بازار اتومبیل جدید استرالیا را رهبری می کرد. موفقیت فروش تویوتا کرولا پس از آن رخ داد که مزدا 3 در 15 سال به پیروزی 15 ساله Holden Commodore در سال 2011 پایان داد و از آن با پیروزی دیگری در بازار در سال 2012 حمایت کرد.
Toyota HiLux ute از سال 2016 پرفروش ترین وسیله نقلیه استرالیا بوده است - و در شرف رسیدن پنجمین پیروزی متوالی در سال 2020 است.