افزودن آپشن های جدید به کیا سراتو و پیکانتو در سال 2020

2020 کیا سراتو و پیکانتو امکانات دستی جدیدی اضافه می کنند.
کیا استرالیا بی سر و صدا نسخه های جدیدی از سراتو و پیکانتو را معرفی کرده است که هر دو سیستم انتقال قدرت دستی را به سطح محبوب تریم اضافه می کند.
کتابچه راهنمای جدید سراتو اسپرت و کتابچه راهنمای Picanto GT Line برای مدل 2020 اضافه شده است، که برای اولین بار نسخه های شیفت از هر درجه را ارائه می دهد و نسبت به نسخه های اتوماتیک فعلی قیمت گذاری مربوطه را کاهش می دهد.
در مورد سراتو، شش سرعته Sport Sport با 22،990 دلار به اضافه هزینه جاده ذکر شده است، 2600 دلار پس انداز در مقایسه با شش سرعته اتوماتیک معادل است.
با وجود دامنه وسیع تر، کیا استرالیا با رانندگی در مورد راهنمای سراتو اسپورت که در حال حاضر 22،490 دلار رانندگی فاصله دارد - 2000 دلار کمتر از اتومبیل، معاملات تیز رانندگی را ارائه می دهد.

تجهیزات استاندارد شامل ترمز اضطراری مستقل همراه با هشدار برخورد به جلو، کمک به حفظ خط، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، رینگ های آلیاژی 17 اینچ و سیستم ناوبری صفحه لمسی 8.0 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto است.
نیرو از یک موتور بنزینی 2.0 لیتری تنفس طبیعی تولید می کند که 112 کیلو وات در 6200 دور در دقیقه و 192 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه دارد و درایو آن فقط به چرخ های جلو ارسال می شود. نسخه اسپرت مجهز به اتومبیل، نسخه دستی آن را می توان با بسته ایمنی 1000 دلاری $ 1، که با افزودن سنسور رادار، نظارت بر نقطه کور با هشدار عبور از عقب و آینه های برقی تاشو برقی، سیستم پیاده و دوچرخه سوار را به سیستم AEB می رساند. .
مدل های دستی با Safety Pack عملکرد تطبیقی ​​کنترل کروز انواع خودرو را از دست می دهند.
در مورد Picanto GT Line، گزینه دستی جدید، یک گزینه دستی پنج سرعته را به سطح تر و تمیز قبلی خودکار می آورد. اکنون تمام محدوده Picanto (نوار GT توربوشارژ) انتقال قدرت دستی و اتوماتیک را ارائه می دهد.
دفترچه راهنمای Picanto GT Line با قیمت 15،690 دلار به علاوه هزینه های جاده، به طور یکسان با نسخه اتوماتیک محبوب مشخص شده است، به این معنی که کیت استاندارد شامل ترمز اضطراری مستقل با هشدار برخورد به جلو، سیستم اطلاعات و سرگرمی 7.0 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto، دوربین دید عقب با دستورالعمل های دینامیکی، بسته بیرونی GT Line (کیت بدنه، لهجه های بدنه کنتراست)، آلیاژهای 16 اینچی، چراغ های روشنایی روز LED، صندلی های چرمی، پدال های آلیاژی ورزشی و چرمی ممتاز است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد