کیا سراتو اسپرت هاچ بک 2019-

کیا سراتو اسپرت هاچ بک 2019 تقریباً فاقد هیچ چیز است و با این وجود بیشتر از همه تحویل نمی دهد. این به تنهایی باعث شده است که، برای پول من، یک موضوع بررسی جالب باشد. چرا؟ زیرا یک حکم موفق برای چنین اتومبیلی به شدت به دیدگاه بازبینی بستگی دارد.

شروع با موضوع پول یا هزینه اضافی، دریچه کره ای در تریم های متوسط ​​ورزشی 25790 دلار لیست می کند، در حالی که اتومبیل آزمایشی ما در اینجا با بسته ایمنی 1000 دلاری ایمنی مناسب است. بدون تغییر از $ 30K در جاده، در یک قیمت، گزینه ای کاملاً کوچک- جمع و جور، کوچک، سبک - برای انتخاب ارائه می شود.
اما، ارزش پیشنهادی با توجه به اینکه در هنگام نوشتن مقاله، بسته ایمنی لوب های اسپورت را با پیشنهاد 25990 دلار رانندگی تقویت می کرد، به طور قابل توجهی تغییر می کند. 
این نه تنها یک مدل مناسب است، بلکه به طور چشمگیری از لیست رقبای جایگزین شما با لیست تجهیزات مشابه سالم که تقریباً به آن اندازه جادار نیستند، یا رقبایی به اندازه بزرگ بدون \"موارد ایمن\" سراتو اسپورت برای موارد خوب، به طور چشمگیری کاهش می یابد. فضا و تجهیزات با قیمت 26K دلار در محدوده، این نوع خاص کیا را برای هر یک از ماشین های اول (یا دوم) زیر، یک فروشگاه مواد غذایی با قیمت مناسب و یا یک دور افتاده از خانواده های جانشین با بودجه مناسب می کند.
اگر یک پنی خرج کنید، ممکن است وسوسه شوید که بسته ایمنی را خالی کنید، 1000 دلار از یک معامله دور راننده فریبنده را برش دهید، اما توصیه نمی کنیم این کار را انجام دهید.
این به این دلیل است که بسته فوق العاده کنترل کروز تطبیقی ​​و آینه های تاشو را اضافه می کند، و همچنین ویژگی های ایمنی مانند نظارت بر نقاط کور، هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب و AEB با درجه بالا \"Fusion II\" را با اجتناب از عابر پیاده و دوچرخه سوار اضافه می کند، و درجه ANCAP را از چهار ستاره بالا می برد برای Ceratos بدون کیت به پنج ستاره برای نسخه های با آن نصب شده است.
بدین ترتیب، تنها مواردی که Cerato Sport ‘Safety’ شما را از یک پرچمدار Sport جدا می کند، تر و تمیز چرمی (به جای پارچه)، کنترل آب و هوا (به جای استفاده از هوا) و چراغ های LED (به جای هالوژن) است.
مطمئناً خوب ارائه می شود. بله، رنگ فلزی 590 دلار اضافی می خواهد، اما شکل عمیق آن که بیش از آلیاژهای 17 اینچی هوشمند نشسته است، به نظر می رسد چیزی جز پنی خرد شده نیست.
در داخل، برخی از پلاستیک های براق به نظر می رسد از نظر بودجه - بیشتر در تریم های درب - اما سراتو یک نمونه خوب است که تولید یک ظاهر طراحی شده لزوماً هزینه اضافی ندارد.
همانند نسخه های سدان، دریچه تازه اصلاح شده برای احساس جاداری بیشتر فاصله بیشتری دارد.
کابین بسیار تاریک است، اما با استفاده از عدد خوب ترفند طراحی تقریباً تمام سطوح \"تقریباً سیاه\"، اگر در مقابل عادت عجیب و غریب نقره ساتن در تضاد باشد، از بین می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد