معایب و نقاط ضعف نسل دوم کیا سراتو


درب Pricefour KIA Cerato 2 در بازار روسیه در سال 2011 از 630 هزار پوند برای \"راحتی\" (1.6 MT) تا 810 هزار پوند برای \"Prestige\" (2.0 AT) است.

همانطور که می دانید صنعت اتومبیل سازی کره مدت هاست که تقریباً همه بازارهای جهان را فتح کرده است. و البته، یکی از مدل های کیا ذوق و شوق خود را برای این فتح آورد، این KIA Cerato است. این ماشین در اصل به عنوان یک خودروی سطح بالا تصور نمی شد و برای یک مصرف کننده معمولی طراحی شده است، که بر این اساس کیفیت و دوام اجزای سازنده و مجموعه های مختلف را تحت تأثیر قرار می دهد.

بنابراین، متأسفانه، مانند سایر خودروهای این کلاس، کیا Cerate دارای نقاط ضعف، بیماری و معایبی است که هر خریدار آینده باید از آنها آگاهی داشته باشد.

نقاط ضعف کیا سراتو نسل 2:

فنرهای عقب؛
کشش و زنجیره زمان برای اتومبیل های با موتور 1.6 لیتر ؛
رله برقی
یاطاقان رها سازی کلاچ؛
قفسه فرمان؛
پمپ آب و ترموستات

می توان گفت چشمه های روی کیا سراتو یکی از نقاط ضعف هستند. آنها برای وزن ذاتی استرن (سرنشینان عقب و بار در صندوق عقب) ماشین طراحی نشده اند. بر این اساس، در طول سفرهای مکرر با بار عقب اتومبیل، فنرهای عقب تمایل به آویزان شدن دارند یا در بدترین حالت، به راحتی شکسته می شوند. هنگام بازرسی از اتومبیل قبل از خرید، حتما به این ریزه کاری توجه کنید.
زنجیره زمانبندی عنصری کاملا جدی در هر اتومبیل است که نیاز به مراقبت و بازرسی مداوم از شرایط دارد. اما علاوه بر وضعیت زنجیر، در هر صورت، لازم است دوره ای کشش آن را بررسی کنید، و بر این اساس، کشش مسئول کشش زنجیر زمان است.
دقیقاً تقصیر کشش و تنش زنجیر است که می تواند یک پدیده ناخوشایند رخ دهد، این پرش دندان است و بر این اساس، یک ملاقات احتمالی دریچه ها با پیستون ها.
قبل از خرید، لازم است که کشش زنجیر را بررسی کنید وگرنه مجبورید آن را تغییر دهید، اما به طور معمول، همراه با کشش تغییر می کند و بیش از یک پنی هزینه دارد. از ویژگی های مشخص یک زنجیره کشیده نشده، صدای \"دیزل\" عملکرد موتور است.

رله برقی یکی دیگر از ضعف های کیا سراتو است. البته، می توان گفت که این یک محاسبه اشتباه در طراحی است، اما لازم است قبل از خرید در مورد آن بدانید.اصل مشکل در این واقعیت نهفته است که روان کننده تعبیه شده در رله برقی در طول زمستان به طور قابل توجهی ضخیم می شود و بر این اساس، شروع به کار موتور دشوار است. بنابراین، این خودرو کاملاً با یخبندان شدید روسیه سازگار نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد