بررسی ویژگی های داخلی خودرو کیا سراتو


صفحه لمسی 8 '' با قابلیت اتصال به تلفن های هوشمند: وقت آن است که از تلفن هوشمند خود در اتومبیل به روشی هوشمندانه استفاده کنید. کاربران Android  یا iPhone اکنون می توانند دستگاه خود را به صورت یکپارچه با صفحه نمایش لمسی Cerato Sedan 8 ”از طریق Android Auto integr و Apple CarPlay وصل کنند. دریافت مسیرها، برقراری تماس، ارسال و دریافت پیام، گوش دادن به موسیقی و حتی در تعامل با برخی از برنامه های مورد علاقه خود، همه در حالی که در جاده متمرکز هستید قابل استفاده هستند. 


Mode Selector  راننده: سفر به رنگ و روحیه رانندگی خود را انتخاب کنید. گزینه Drive Mode Selector به شما امکان می دهد تا متناسب با ترجیحات و شرایط رانندگی خود یا حالت هوشمند جدید، حالت Comfort، Eco یا Sport را انتخاب کنید، یا بر اساس نحوه رانندگی، بین این سه حالت جابجا می شوید. حالت Comfort یک تجربه رانندگی بهینه شده برای هر راننده روزمره را ارائه می دهد، در حالی که حالت Eco باعث افزایش اقتصادی سوخت می شود. حالت اسپرت افزایش وزن فرمان و پاسخ موتور، طراحی شده برای به حداکثر رساندن عملکرد و پویایی رانندگی است. انتخابگر راننده فقط از طریق گیربکس اتوماتیک در دسترس است.


کلید هوشمند با شروع دکمه فشار: این کلید امکان را به شما می دهد که نه تنها از راه دور قفل درها و بوت را باز کنید، بلکه موتور Cerato Sedan خود را نیز با فشار ساده یک دکمه روی داشبورد شروع کنید بدون اینکه مجبور شوید کلیدهای خود را از جیب خود خارج کنید. ترمز را فشار داده و دکمه شروع را فشار داده و موتور شما در حال کار و آماده عمل است. این آپشن در مدل GT Sport وجود دارد.

سیستم Defog خودکار: یک سیستم عیب یابی خودکار استاندارد پنجره ها را به سرعت در آب و هوای سرد یا مرطوب پاک می کند.این آپشن در مدل GT Sport وجود دارد.
 
smart boot (انتشار خودکار): دست ها پر است؟ با ایستادن در پشت سدرو سدراتو از باز کردن کاپوت بدون استفاده از دست خود لذت ببرید. فقط در سدان های GT Sport موجود است.

صندلی های جلو گرم شده با تهویه: صندلی های جلو دارای تهویه و عملکرد حرارتی قابل تنظیم برای تجربه رانندگی راحت در هر شرایط جوی هستند. صندلی های جلو گرم شده تهویه مطبوع موجود در کلاس GT. صندلی های جلو گرم شده در کلاس Sport موجود است.

کنترل آب و هوا منطقه: برخی دوست دارند هوا معتدل باشند. برخی دیگر هوای گرم دوست دارند. با کنترل آب و هوای منطقه، می توانید همه را خوشحال کنید. ین آپشن در مدل GT Sport وجود دارد.

منبع سایت kia 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد