از داخل به بیرون، Cerato Sedan دارای طیف وسیعی از فناوری پیشرفته فعال و غیرفعال برای کمک به شما و مسافران خود است، ضمن اینکه یک فرمان مطمئن جاده را برای شما ایمن می کند.
ترمز اضطراری خودکار (AEB) با سیستم هشدار برخورد به جلو (FCWS): سراتو سدان پتانسیل برخورد با یک اتومبیل را در پیش رو حس می کند و برای جلوگیری از کاهش اثرات تماس، ترمز اضطراری را اعمال می کند.
تشخیص نقطه کور (BSD): سیستم تشخیص نقطه کور به طور فعال نقاط کور شما را برای نزدیک شدن به وسایل نقلیه کنترل می کند و هشدار بصری در آینه های بیرونی و همچنین هشدار شنیداری در هنگام فعال شدن این نشانگر فراهم می کند و به شما اطلاع می دهد که خطر تغییر خطوط وجود دارد.
موجود در مدل GT.
در کلاس MY19 Cerato Sedan Sport از تولید ژانویه 2019 موجود است.
همچنین با بسته ایمنی گزینه در مدل Sport S موجود است.
دستیار نگه داشتن خط (LKA): LKA مبتکرانه نظارت می کند که چقدر در خط خود می توانید بمانید و در واقع می توانید وارد شوید و ورودی فرمان تصحیحی ظریف را به منظور کمک به شما در عبور از سهواً سایر مسیرهای راهنمایی و رانندگی فراهم کند.
سنسور های پارکینگ جلو و عقب: با سنسور های پارکینگ جلو و عقب، محیط اطراف خود را بهتر بشناسید و هنگام شناسایی اشیاء خاصی در نزدیکی وسیله نقلیه خود، هشدار شنیداری بدهید. ایده آل برای هنگام مانور در فضاهای تنگ است.
دوربین دید عقب: دوربین دید عقب فعال می شود، بنابراین می توانید ببینید که کجا می روید. دستورالعمل های پویا کمک می کند تا شما را در مسیر نگه دارید و در هر زمان پارکینگ کامل داشته باشید.
هشدار ترافیک متقاطع عقب (RCTA): هنگام بازگشت از فضای پارکینگ، سیستم Alear Traffic Alert Traffic هشدار می دهد و شما را از نزدیک شدن به ترافیک هشدار می دهد.
محافظت از کیسه های هوا:پیشرفت های مداوم مهندسی و دستیابی به موفقیت در طراحی مواد منجر به ساخت بدنه فوق العاده Cerato Sedan شده و 6 کیسه هوا با سیستم استراتژیک قرار داده است که همگی به افزایش آرامش خاطر شما کمک می کنند.
کنترل کمک شروع: هنگامی که شما متوقف شده اید، Hill Assist Control می تواند به شما در جلوگیری از چرخش خطرناک به عقب کمک کند.
کنترل کروز هوشمند: Smart Cruise Control از رادار برای حفظ فاصله از پیش تعیین شده از وسیله نقلیه به طور مستقیم در جلو استفاده می کند، به طور خودکار سرعت Cerato Sedan شما را در صورت لزوم کاهش می دهد.
منبع سایت Kia
در جاده، سراتو اسپرت هیچ ستاره پویایی واقعی نیست، اما هر کاری که انجام می شود با نوعی مهارت آرام انجام می شود. موتور قدرتمندترین یا گشتاور موجود در کلاس خود نیست، اما خروجی ها کاملاً میانه هستند. اگر بخواهید پشت سر هم شتاب ناگهانی بدهید، با ترافیک در شهر اجرا می شود، اما کمی کند است.
شما باید موتور را در محدوده چرخش آن بالاتر کار کرده و از طریق چرخ دنده ها به بالا و پایین حرکت دهید تا سراتو احساس سرزنده کند. نکته جانبی ماشینی که سوار بودیم این بود که تقریباً تازه بود و از کمی اضافی که در آن سوار بود بهره می برد.
در بیشتر مواقع موتور آرام و بی صدا است. در حین سرعت منظم زیاد نفوذ نمی کند و مواردی مانند باد و سر و صدای جاده به خوبی مدیریت می شوند. در جاده های روستایی، بیشتر سر و صدای سطحی شنیده می شود و مسافران صندلی عقب بدترین حالت سر و صدا را می شنوند و تحمل می کنند، اما در مورد جاده های هموار شهری این مشکل وجود نداشته و آرام و بی سر و صدا است.
سوارکاری و حمل و نقل متناسب با شرایط استرالیا و ترجیحات راننده توسعه داده می شود. سواری کاملاً پایدار و با سرعت زیاد در بزرگراه ها وجود دارد و انطباق کافی برای مقابله با هرگونه برآمدگی و برآمدگی های موجود در اکثر جاده های شهر وجود دارد. این نسخه به خصوص اسپرت نیست. این فقط یک مدل کمی بهتر است و مدل خوبی نیست. اگر به دنبال هیجان ارزان قیمت هستید، Cerato GT هیجان انگیز تر نیز موجود است.