نظرات کاربران

6 ماه و 15،000 کیلومتر در (S حق بیمه) رانندگی کردم و عاشق این ماشین هستم! ویژگی های بسیار راحت، عالی، 7 سال آرامش است. اگر فکر می کردند این مسافت دوام نخواهد داشت، آنها 7 سال ضمانت نمی دهند. بهترین ترکیب از ویژگی هایی است که یک خودرو می تواند داشته باشد و در عین حال قیمت خوبی نیز دارد. بسیاری از ویژگی های کمی \"تعجب و لذت\" شما فقط بعد از مدتی پیدا می کنید. به نظر می رسد که طراحان واقعاً ماشین را خوب فکر کرده اند. من صاحب اتومبیل های زیادی از aussie v8 تا یورو اکسپرس هستم اما این یکی واقعاً احساس می کند که توسط افرادی طراحی شده است که می دانند آنچه در یک مسافر روزانه برای رانندگان اتومبیل لازم است تا زندگی کنند طراحی شده است.
موتور 1.8 فاقد برخی موارد است، اما به خوبی ادامه می دهد، (این یک ماشین اسپرت نیست). هرگز احساس سختی نمی کند. در حالت خنثی کمی خشن، اما یک بار در حرکت خوب است. من در حال گرفتن 7.5 L / 100km، اما بیشتر رانندگی من پیک ساعت مسافرت سیدنی است. 6s را در مسیرهای طولانی بزرگراه باید ببینید.
خودکار 6 سرعته بسیار صاف است همیشه دنده سمت راست را می کشد و تغییرات دنده صاف و بدون ضربات است. این امر می تواند خوب باشد اگر آن را دارای یک حالت ورزشی (مانند falcons انجام دهد) و همچنین انتخاب دنده دستی هم خوب است.
دوربین معکوس و sat nav بسیار خوب است و خوب کار می کند. بلوتوث تلفن من یک بار کار 30 ثانیه ای بود و بسیار عالی کار می کند، من هر روز از آن استفاده می کنم و مردم در مورد چگونگی صدای آن کامنت می کنند.
برخی از پلاستیک های زشت و خاکستری روی کنسول وسط، صفحه نمایش بسیار جذاب و صفحه نمایش 7 اینچی بسیار خوب را کاهش می دهند.

این خودرو تا کنون عیب قابل توجه ای نداشته است که من بخواهم به گزینه بازگشت به فروشنده فکر کنم. بدترین چیز در مورد ماشین است؟ نشان مردم بینی خود را در کیا روشن می کنند، اما حداقل باید یکی را امتحان کنند.
من این ماشین را از نظر قیمت و ضمانت قیمت خریداری کردم، اما تعجب می کنم که چقدر آن را دوست دارم. به دنبال بهانه هایی برای رانندگی با آن هستم. این یک خودروی اسپرت  یا یورو لیموز نیست، بلکه یک ماشین مسافرتی بسیار خوب است.

منبع سایت car advice 

فناوری پیشرفته فعال و غیرفعال کیا سراتو

از داخل به بیرون، Cerato Sedan دارای طیف وسیعی از فناوری پیشرفته فعال و غیرفعال برای کمک به شما و مسافران خود است، ضمن اینکه یک فرمان مطمئن جاده را برای شما ایمن می کند.

ترمز اضطراری خودکار (AEB) با سیستم هشدار برخورد به جلو (FCWS): سراتو سدان پتانسیل برخورد با یک اتومبیل را در پیش رو حس می کند و برای جلوگیری از کاهش اثرات تماس، ترمز اضطراری را اعمال می کند. 

تشخیص نقطه کور (BSD): سیستم تشخیص نقطه کور به طور فعال نقاط کور شما را برای نزدیک شدن به وسایل نقلیه کنترل می کند و هشدار بصری در آینه های بیرونی و همچنین هشدار شنیداری در هنگام فعال شدن این نشانگر فراهم می کند و به شما اطلاع می دهد که خطر تغییر خطوط وجود دارد.

موجود در مدل GT.
در کلاس MY19 Cerato Sedan Sport از تولید ژانویه 2019 موجود است.
همچنین با بسته ایمنی گزینه در مدل Sport S موجود است.

 دستیار نگه داشتن خط (LKA): LKA مبتکرانه نظارت می کند که چقدر در خط خود می توانید بمانید و در واقع می توانید وارد شوید و ورودی فرمان تصحیحی ظریف را به منظور کمک به شما در عبور از سهواً سایر مسیرهای راهنمایی و رانندگی فراهم کند.

سنسور های پارکینگ جلو و عقب: با سنسور های پارکینگ جلو و عقب، محیط اطراف خود را بهتر بشناسید و هنگام شناسایی اشیاء خاصی در نزدیکی وسیله نقلیه خود، هشدار شنیداری بدهید. ایده آل برای هنگام مانور در فضاهای تنگ است.

دوربین دید عقب: دوربین دید عقب فعال می شود، بنابراین می توانید ببینید که کجا می روید. دستورالعمل های پویا کمک می کند تا شما را در مسیر نگه دارید و در هر زمان پارکینگ کامل داشته باشید.


هشدار ترافیک متقاطع عقب (RCTA): هنگام بازگشت از فضای پارکینگ، سیستم Alear Traffic Alert Traffic هشدار می دهد و شما را از نزدیک شدن به ترافیک هشدار می دهد.

موجود در کلاس GT.
در کلاس MY19 Cerato Sedan Sport از تولید ژانویه 2019 موجود است.
همچنین با بسته ایمنی گزینه در مدل Sport S موجود است.

محافظت از کیسه های هوا:پیشرفت های مداوم مهندسی و دستیابی به موفقیت در طراحی مواد منجر به ساخت بدنه فوق العاده Cerato Sedan شده و 6 کیسه هوا با سیستم استراتژیک قرار داده است که همگی به افزایش آرامش خاطر شما کمک می کنند.

کنترل کمک شروع: هنگامی که شما متوقف شده اید، Hill Assist Control می تواند به شما در جلوگیری از چرخش خطرناک به عقب کمک کند.

کنترل کروز هوشمند: Smart Cruise Control از رادار برای حفظ فاصله از پیش تعیین شده از وسیله نقلیه به طور مستقیم در جلو استفاده می کند، به طور خودکار سرعت Cerato Sedan شما را در صورت لزوم کاهش می دهد.


منبع سایت Kia


کیا سراتو در جاده


در جاده، سراتو اسپرت هیچ ستاره پویایی واقعی نیست، اما هر کاری که انجام می شود با نوعی مهارت آرام انجام می شود. موتور قدرتمندترین یا گشتاور موجود در کلاس خود نیست، اما خروجی ها کاملاً میانه هستند. اگر بخواهید پشت سر هم شتاب ناگهانی بدهید، با ترافیک در شهر اجرا می شود، اما کمی کند است.

شما باید موتور را در محدوده چرخش آن بالاتر کار کرده و از طریق چرخ دنده ها به بالا و پایین حرکت دهید تا سراتو احساس سرزنده کند. نکته جانبی ماشینی که سوار بودیم این بود که  تقریباً تازه بود و از کمی اضافی که در آن سوار بود بهره می برد.

در بیشتر مواقع موتور آرام و  بی صدا است. در حین سرعت منظم زیاد نفوذ نمی کند و مواردی مانند باد و سر و صدای جاده به خوبی مدیریت می شوند. در جاده های روستایی، بیشتر سر و صدای سطحی شنیده می شود و مسافران صندلی عقب بدترین حالت سر و صدا را می شنوند و تحمل می کنند، اما در مورد جاده های هموار شهری این مشکل وجود نداشته و آرام و بی سر و صدا است.

سوارکاری و حمل و نقل متناسب با شرایط استرالیا و ترجیحات راننده توسعه داده می شود. سواری کاملاً پایدار و با سرعت زیاد در بزرگراه ها وجود دارد و انطباق کافی برای مقابله با هرگونه برآمدگی و برآمدگی های موجود در اکثر جاده های شهر وجود دارد. این نسخه به خصوص اسپرت نیست. این فقط یک مدل  کمی بهتر است و مدل خوبی نیست. اگر به دنبال هیجان ارزان قیمت هستید، Cerato GT هیجان انگیز تر نیز موجود است. 

در راستای هفت سال ضمانت نامحدود کیلومتری کیا، یک برنامه سرویس گرانی با قیمت محدود برای هفت سال اول سالانه (یا 15000 کیلومتر، هر کدام که اول باشد) بازدیدها 275، 469 دلار، 339 دلار، 623 دلار، 309 دلار، 596 دلار و 328 دلار برای هر سرویس پیاپی انجام می شود یا 2939 دلار در کل، شامل کلیه مایعات، فیلترهای هوا و گرده برنامه ریزی شده به عنوان بخشی از برنامه است. 
میزان مصرف سوخت به طور رسمی با 7.4 لیتر در 100 کیلومتر رتبه بندی می شود، اما استفاده شما تأثیر بسیار خوبی خواهد داشت. سراتو همانطور که در جاده آزاد ادعا می کند دارای شتاب زیاد است، اما در شهر استفاده از سوخت به سمت نودهای بلند آغاز شد - رقمی که بدون شک با چند کیلومتر دیگر در ساعت بهبود می یابد.

منبع سایت caradvice