نظرات کاربران

کاربر 1: اکنون 2 ماه است که من مالک Cerato شده ام و تاکنون چیزی از شادی نداشته است. این ماشین را وقتی که از 4WD  پشیمان شده بودم و به این ترتیب من و دوست دخترم می توانستیم بیشتر پس انداز کنیم ، و با اقتصاد عالی از این خودرو کوچک ، پس انداز کاری است که ما انجام داده ایم. نکته اصلی فروش برای من ضمانت بود، اکنون 7 سال و کیلومتر نامحدود. از طرز تفکر من، اگر یک سازنده خوشحال باشد که برای مدت طولانی در کنار وسیله نقلیه خود بایستد، باید نسبت به محصول خود بسیار مطمئن باشند! به عنوان کسی که قابلیت اطمینان در اتومبیل های من را می پسندد، پیشنهادی بود که نتوانستم رد کنم.

باید بگویم لیست ویژگی های موجود در Cerato S Premium گسترده است و ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهد. فضای داخلی خودرو فوق العاده جادار است. در یک پا بلند 6 '4 \"، من اغلب در اتومبیل های کوچک راحت نیستم، زیرا اتاق خودرو همیشه دغدغه اصلی است. با این حال، با توجه به بسیاری از نقاط تنظیم Cerato (ارتفاع صندلی، جلو و عقب، شیب فرمان و تنظیم تلسکوپی) متوجه می شوم که فضای زیادی دارد و فضای بیشتری برای جبران دارد. فضای boot نیز عالی است، با یک لوازم یدکی کاملاً هوشمندانه مخفی، که خدای نکرده هنگام سفر در جاده های باز استرالیا دچار مشکل شوم. در جاده می توان کاملا از رانندگی لذت برد. در طولانی مدت راحت است، جایی که کروز کنترل نیز بسیار ارزشمند است، از طریق هیلز نیز به زیبایی حرکت می کند. خودکار شش سرعته از بازده نسبتاً کم موتور استفاده خوبی می کند، بنابراین اغلب احساس کمبود نمی کند. در گفتن این نکته که، یکبار با سرعت در بزرگراه، شتاب احساس کندی دارد. با این حال، من می توانم 1.8l کوچک را برای آن ببخشم! همانطور که قبلاً گفته شد از لحاظ اقتصادی به نظر من عالی است. من 7.2 لیتر / 100 کیلومتر راحت با رانندگی ترکیبی شهری و روستایی انجام می دهم و در جاده آزاد نزدیک 6 لیتر در 100 کیلومتر داشته ام.
طراحان الهام بخش زیادی از همتایان اروپایی خود بوده اند و ماشین حاصل از آن یک ادای احترام نسبت به آن سبک است. در کل، یک ماشین خارق العاده که من تا الان خیلی از آن راضی هستم ! خود کیا نیز با توجه به شهرتی که بیشتر نمایندگی های اتومبیل در آن حمل می کنند، بسیار مناسب برای عرضه آن بوده اند.

منبع سایت car advice

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد