نظرات کاربران

کاربر 1: چهار حالت رانندگی برای انتخاب وجود دارد - Comfort، Eco، Smart و Sport - اگرچه در واقع خروجی کافی و تنوع کافی در میزان آمپر طبیعی موتور وجود ندارد، تا حالت دوم تغییر زیادی در شخصیت رانندگی ایجاد کند.

رانندگی همانطور که اتومبیل شما را به انجام کار تشویق می کند، بسیار آرام، هشت تا اواسط نه لیتر در صد مصرف بالا را به دست می آورد، یعنی جایی که شما می خواهید آن را در برابر ادعای ترکیبی 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر و ده ها مورد در سراسر شهر انتظار داشته باشید. این دستگاه  با E10 سازگار است. برخی از ویژگی ها، مانند دوربین معکوس هدایت کننده، مطمئناً از نظر عملکرد بالاتر از حد مجاز هستند، در حالی که برخی دیگر، مانند شروع دیررس نشانگر عبور متقاطع از عقب، کمی کم رنگ هستند. اما بعد از یک هفته گذراندن باCerato Sport، پیدا کردن چیزهایی برای گرفتن یا در حقیقت عصبانی کردن واقعاً یک مبارزه واقعی است.
خدمات با قیمت محدود برای هفت سال اول کمی کمتر از 3000 دلار یا متوسط ​​420 دلار در سال برای بازه های زمانی 12 ماهه / 15000 کیلومتر است.
در اینجا همچنین یک سال کمک جاده ای رایگان است که هر سال (به مدت هفت سال) در صورت سرویس در نمایندگی کیا تمدید می شود. و البته، شما ضمانت نامه عالی هفت ساله / کیلومتر نامحدود را دریافت می کنید - معمولاً ضمانت مالکیت بیشتر از یک نقطه فروش دقیق به خودی خود است، اگرچه با این قیمت 26K دلار، قیمت خرید آن برای برخی از خریداران معامله خواهد شد. نه، چیزهای زیادی وجود ندارد که بتوانید برای این نوع پول در بزرگراه خود پارک کنید که کاملاً بزرگ، عملی، صریحاً خوب ارائه شده و مهمتر از همه تقریباً فاقد هیچ چیز است. به جز شاید سراتو اسپرت سدان با بسته ایمنی با قیمت یکسان. یا شاید ارزان ترین سراتو S، اگرچه شما دارای ویژگی های داخلی، آلیاژهای 17 اینچی یا لمس های درجه یک در داخل مانند انتخابگر چرخ و ترانس هستید. آیا سراتو اسپورت با بسته ایمنی ارزش دیدن دارد؟ این یک پیشنهاد ارزش جذاب است که حتی اگر فکر می کنید بیش از هزینه فوق العاده برای خرید یک خودروی فوق العاده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد