نسل سوم کیا سراتو در جاده های شهر


برای رده میانی سراتو اسپورت (رانندگی 23،690 دلار رانندگی)، لیست کیت ها رینگ های 17 اینچی آلیاژی (لوازم یدکی برای صرفه جویی در فضا)، ناوبری ماهواره ای با 10 سال بروزرسانی، فرمان ممتاز و دکمه تعویض دنده، برف پاک کن های سبک تیغه ای و اسپرت را اضافه می کند به علاوه این ها از تودوزی پارچه ای طرح دار نیز می توان نام برد.
سرانجام، درجه عالی Kia Cerato Sport (با 26 هزار و 190 دلار رانندگی دور)، تشخیص سیستم عابر پیاده و دوچرخه سوار را به سیستم ترمز اضطراری مستقل خود (لقب AEB Fusion II)، کنترل کروز تطبیقی ​​، چراغ های روشنایی روز LED، ورود بدون کلید و احتراق دکمه فشار، تودوزی چرم، آینه های تاشو و کنترل آب و هوای دو منطقه ای با خروجی های تهویه صندلی عقب افزوده است.

بسته های ایمنی اختیاری به Fusion II AEB، کروز کنترل تطبیقی ​​(فقط در مدل های خودکار)، تشخیص نقاط کور، هشدار عبور از عقب، آینه های تاشو و فرمان چرمی موجود در مدل های سراتو S و سراتو اسپورت با قیمت 1000 دلار وجود دارد. مدل های سراتو اسپورت با نظارت 500 دلاری، نظارت بر نقاط کور و هشدار عبور و مرور از عقب را اضافه می کنند. رنگ متالیک (تمام رنگها به غیر از رنگ سفید) حق بیمه 520 دلاری دارند.
 بررسی این خودرو در محدوده شهر و کشور:
پیاده روی در حومه شمالی آدلاید و بیرون رفتن از شهر کوچک تانووندا دره باروسا به ما این فرصت را داد تا محدوده کیا سراتو را در سناریوهای مختلفی که برای خریدار عادی آشنا است، تجربه کنیم.
در سرتاسر شهر عملکرد سدان سراتو با تقریباً هر یک از رقبای 2.0 لیتری تنفس طبیعی آن برابری می کند. حالت هوشمند گیربکس به شما کمک می کند تا به سرعت از طریق دنده با بهبود مصرف سوخت تغییر مکان دهید، در عین حال، با استفاده از باند گشتاور موتور Nu (192Nm در 4000 دور در دقیقه) اثر خوبی دارد.
موتور همگام با ترافیک مجبور نیست که بیش از دور، دور شود و اگرچه این می تواند عملکرد جاده باز را محدود کند، اما با یک ضربه سریع از دنده، ماشین سراتو را در حالت Sport قرار می دهد، دورهای بیشتری (112 کیلووات در 6200 دور در دقیقه) و عملکرد بیشتر موتور در اختیار شما است.
ما با نمونه گیری از یک جعبه دنده سبک و عملکرد کلاچ که برای رانندگی در سطح شهر مناسب است، از سراتو S شش سرعته نیز نمونه برداری کردیم. به نظر می رسد که کیا زمان زیادی را صرف پرداختن به عملکرد و احساس ماشین دستی خود کرده است، که به نظر می رسد برای خریداران Aussie یک هدر است (کیا می گوید 95 درصد انواع سراتو اتوماتیک را انتخاب می کنند).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد