بسته های ایمنی اختیاری به Fusion II AEB، کروز کنترل تطبیقی (فقط در مدل های خودکار)، تشخیص نقاط کور، هشدار عبور از عقب، آینه های تاشو و فرمان چرمی موجود در مدل های سراتو S و سراتو اسپورت با قیمت 1000 دلار وجود دارد. مدل های سراتو اسپورت با نظارت 500 دلاری، نظارت بر نقاط کور و هشدار عبور و مرور از عقب را اضافه می کنند. رنگ متالیک (تمام رنگها به غیر از رنگ سفید) حق بیمه 520 دلاری دارند.
بررسی این خودرو در محدوده شهر و کشور:
پیاده روی در حومه شمالی آدلاید و بیرون رفتن از شهر کوچک تانووندا دره باروسا به ما این فرصت را داد تا محدوده کیا سراتو را در سناریوهای مختلفی که برای خریدار عادی آشنا است، تجربه کنیم.
در سرتاسر شهر عملکرد سدان سراتو با تقریباً هر یک از رقبای 2.0 لیتری تنفس طبیعی آن برابری می کند. حالت هوشمند گیربکس به شما کمک می کند تا به سرعت از طریق دنده با بهبود مصرف سوخت تغییر مکان دهید، در عین حال، با استفاده از باند گشتاور موتور Nu (192Nm در 4000 دور در دقیقه) اثر خوبی دارد.
موتور همگام با ترافیک مجبور نیست که بیش از دور، دور شود و اگرچه این می تواند عملکرد جاده باز را محدود کند، اما با یک ضربه سریع از دنده، ماشین سراتو را در حالت Sport قرار می دهد، دورهای بیشتری (112 کیلووات در 6200 دور در دقیقه) و عملکرد بیشتر موتور در اختیار شما است.
ما با نمونه گیری از یک جعبه دنده سبک و عملکرد کلاچ که برای رانندگی در سطح شهر مناسب است، از سراتو S شش سرعته نیز نمونه برداری کردیم. به نظر می رسد که کیا زمان زیادی را صرف پرداختن به عملکرد و احساس ماشین دستی خود کرده است، که به نظر می رسد برای خریداران Aussie یک هدر است (کیا می گوید 95 درصد انواع سراتو اتوماتیک را انتخاب می کنند).