طراحی داخلی و امکانات داخلی نسل سوم کیا سراتو


در این پست به بررسی طراحی داخلی کیا سراتو نسل سوم می پردازیم:

در داخل فضایی وجود دارد که شما از یک ماشین خانوادگی پنج صندلی انتظار دارید. سراتو نسل سوم دارای افزایش 4 میلی متر فضای سر (985 میلی متر جلو و 952 میلی متر عقب)، 3 میلی متر فضای پا بیشتر (1073 میلی متر جلو و 906 میلی متر عقب) و 10 میلی متر فضای شانه اضافی در صندلی عقب است. 
استفاده از مواد منعطف در کل خودرو گسترش یافته است، در حالی که صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی و صندلی راحتی بالاتر، ارگونومی صندلی جلو را بهبود می بخشد. در زمینه بهبود دید به بیرون و میزان سر و صدا، لرزش و سختی نیز کار قابل توجهی انجام شده است. مواد اضافی عایق صدا در کل، ستون و پایه های جدید موتور و فریم، صدای کابین را تا نزدیک سطح اتومبیل کاهش می دهد - حتی در جاده هایی که کف آن آسفالت نبوده و در واقع جاده خاکی است.
فضای بار 20 لیتر تا 502 لیتر رشد می کند و یک دیافراگم صندوق عقب بزرگتر و نیمکت عقب تاشو 60:40 (با دربند ساخته شده در صندلی داخلی) مدیریت حمل و نقل کالاهای بزرگ را آسان تر می کند.
برای مقایسه، سدان سراتو 83 لیتر فضای بیشتری نسبت به مزدا 3 و 32 لیتر بیشتر از سدان تویوتا کرولا ارائه می دهد.
کیا ظرفیت بکسل ترمز 1100 کیلوگرمی را برای تمام رده های سراتو جدید عنوان کرده است.

کیا می گوید مشخصات متوسط ​​24K دلاری Sport محبوب ترین انتخاب آن در بین خریداران خصوصی است. گرچه واقع بینانه است، اما شکاف بین جفت بسیار کم شده است - به ویژه هنگامی که لیست تجهیزات را خراب می کنید.
در مشخصات ورودی سراتو S (19990 دلار دستی، 21490 دلار اتوماتیک) تجهیزات ایمنی استاندارد  از جمله ترمز اضطراری مستقل، هشدار هشدار توجه راننده، هشدار برخورد به جلو، سنسورهای پارک جلو و عقب، کمک نگهدارنده خط و دوربین معکوس، است.

شش کیسه هوا (بدون کیسه هوای زانوی راننده) و فشار باد لاستیک نیز به همین ترتیب گنجانده شده است و به چرخ های فولادی 16 اینچی (لوازم یدکی برای صرفه جویی در فضا)، تهویه مطبوع، صندلی های پارچه ای، کروز کنترل و صندلی راننده قابل تنظیم با شش جهت متصل می شوند.

مانند بقیه محدودیت ها، سراتو جدید محصول و آپشن جدید 8.0 اینچ (1.0 اینچ) با اتصال Apple CarPlay و Android Auto بزرگتر را دریافت می کند. جریان صوتی بلوتوث و تلفن نیز وجود دارد، بنابراین دریافت رادیو دیجیتال (DAB)، تشخیص صدا و ورودی یو اس بی نیز در سراتو جدید موجود است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد