سبک و طراحی نسل سوم کیا سرتو

سبک سازی * طراحی:
عضله پویایی جدید جذابیت احساسی را به همراه دارد،
ظاهر جدید نسل سوم سراتو در مرکز طراحی آمریکایی کیا در ایروین، کالیفرنیا ایجاد شد. تیم طراحی توسط پیتر شرایر، مدیر ارشد طراحی کیا و به سرپرستی تام کرنز، طراح ارشد، کیا موتورز آمریکا اداره می شد.
مجسمه سازی شده برای به تصویر کشیدن \"قدرت عضلانی پویا\" و ایجاد واکنش احساسی، سراتو زیبا و جدید دارای یک سبک طراحی جلو به جلو، یک کوپه پایین تر مانند سقف، یک چشم انداز منحصر به فرد و منحنی درهای مقعر و یک خط تسمه در حال افزایش با قالب پنجره کروم به ستون C برای پروژه هاله ای از ظرافت است.
حرکت ستون A به جلو و ستون C به عقب امکان اضافه شدن پانل های شیشه ای جلو و عقب را فراهم می کند که با از بین بردن نقاط کور GGé¼GÇ sense احساس جادار بودن خودرو را بهبود می بخشد و دید را بهبود می بخشد و همچنین به تصویر ممتاز خودرو نیز می افزاید.
نشان کیا از جلوپنجره جلوی سرپوش کوتاه شده به جلوپنجره منتقل می شود. در قسمت عقب، درب صندوق عقب به گونه ای ساخته شده است که کشیدن آیرودینامیکی را کاهش می دهد و لامپ های ترکیبی عقب جریان هوا را صاف می کنند و در عین حال موضع گسترده سراتو را تقویت می کنند.
سراتو جدید در مقایسه با نسل قبلی خود 30 میلی متر طول (4560 میلی متر)، 25 میلی متر پایین تر (1435 میلی متر) و 5 میلی متر عرض (1780 میلی متر) دارد. فاصله دو محور 50 میلی متر (تا 2700 میلی متر) افزایش یافته است و اکنون همان SUV سورنتو کیا است.
فاصله محوری سراتو از نسل دوم 40 میلی متر بیشتر از نمونه اصلی بود، بنابراین با گذشت زمان ماشین جمع و جور کیا به طور قابل توجهی بزرگتر و بسیار مناسب تر شده است.
پیش آمدگی جلو و عقب سراتو جدید به ترتیب 15 و 5 میلی متر کاهش یافته است تا ظاهری کاملاً اسپرت به تازه وارد بدهد. با وجود پیش آمدگی کوتاهتر در عقب، ظرفیت صندوق عقب با 6 لیتر افزایش به 421 لیتر (SAE) می رسد.
اندازه و نسبت خارجی سراتو جدید، همراه با توجه دقیق به جزئیات سطح و صفحات روان کننده جریان هوا در زیر خودرو، کشیدن آیرودینامیکی سدان را به Cd 0.27 (از 0.29 پایین تر) کاهش داده و بالابر آیرودینامیکی خودرو óGé¼GÇ low را کاهش داده است که در مقایسه با Cl 0.11 است 0.16 برای مدل نسل دوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد