نظرات کاربران

کاربر 1: اگر 4 سال پیش از من سال می کردید که آیا من یک کیا دارم یا خیر، در چهره شما می خندیدم. اما پیشرفت های موشکی کیا از نظر طراحی، فناوری و هندلینگ باعث شد تا در برداشت های خود تجدیدنظر کنم. و حالا من یک کیا سراتو دارم. 
بخش کوچک اتومبیل در استرالیا پر از اتومبیل های بالقوه و به عنوان یک خریدار است، این به معنای انتخاب زیاد و انگیزه فراوان برای تولیدکنندگان برای درست کردن اتومبیل خود است.
کیا سرانجام با YD سراتو تحویل داد. به نظر می رسد، مانند آخرین محصولات کیا بسیار زیبا است و پر از کیت است. از ویژگی های برجسته DRL های LED، چراغ های عقب LED، سنسورهای جلوی گوشه و پارک عقب (با دوربین عقب) و برای چیز کاملاً متفاوت، صندلی راننده تهویه شده. 
به عنوان یک کوئینزلندر، مفهوم صندلی های گرم شونده و اثاثه یا لوازم داخلی چرم مضحک به نظر می رسد، اما صندلی خنک کننده همان چیزی است که من همیشه می خواستم اما هرگز فکر نمی کردم داشته باشم.

Sat Nav، به طرز عجیبی فقط در مشخصات بالای SLi گزینه ای است و شرم آور است که استاندارد نیست. سیستم سرگرمی و سرگرمی نیز یکی از معدود گرفتاری هایی است که من با ماشین داشته ام. بارگیری آن معمولاً مدتی طول می کشد و اگر من زمان انتخاب \"D\" را به درستی انتخاب کنم، سیستم به هیچ وجه بارگیری نمی شود. باید ماشین را برای چند دقیقه متوقف کنم تا دوباره سوار شود. با بازتاب مجدد مشکل نیز برطرف نشد.
در صندلی راننده الکترونیکی تنظیمات زیادی وجود دارد و مکانی کاملاً راحت است اما عدم وجود تقویت کننده های مناسب صندلی همراه با قاب باریک من به این معنی است که در گوشه ها می پردازم.
صحبت از گوشه و کنار، سیستم 'Flex Steer' کیا بخشی از نبوغ حیله گر است. برای تنظیم وزن فرمان سه تنظیم وجود دارد. راحتی، عادی و ورزشی.
شما می توانید تفاوت بین تنظیمات را احساس کنید و در بعضی مواقع من آن را تغییر می دهم اما با وجود این وزن اضافه شده در حالت \"Sport\"، در واقع احساس اسپرت نیست و بدون بازخورد از طریق چرخ ترجمه می شود.
برای رانندگی، ماشین کاملاً کاشته شده است. من مطمئن هستم که این استاندارد گلف نیست اما فکر می کنم بالاتر از حد متوسط ​​باشد. شما ناصافی را از طریق لاستیک نیمرخ پایین روی آلیاژهای 17 'احساس می کنید (که قطعات یدکی آن را با اندازه کامل دریافت می کنید) اما هرگز ناراحت کننده نیست


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد