ساعت را به ده سال برگردانید و تنها می توانید بر اساس قیمت، یک ماشین کره ای بخرید. این روزها همه چیز به طور قابل توجهی پیش رفته است و گرچه تولیدکنندگانی مانند Kia هنوز هم می توانند قول قیمت گذاری دهند که مانند یک خط ناخوشایند خوانده می شود، اما سخت افزار این شکاف را به شکلی گسترده تر به مارک های اصلی اروپا تبدیل کرده است. به عنوان مثال سراتو را در نظر بگیرید. طراحی شده برای ارائه یک اتومبیل با اندازه فوکوس برای پول فیستا، این وسیله نقلیه است که وقتی جدید بود اما هرگز واقعاً تصور عمومی را به همان روشی که کیا انتظار داشت، جلب نکرد.
مدل ها
مدل های پوشیده شده:
(سالن 4dr و 5 دکتر هاچ بک 1.6، 2.0 لیتر بنزین، دیزل 1.5CRDi [GS، LX، SE])
پنج درب سراتو اولین حضور خود را در 74مین نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو آغاز کرد و کیا را به عرصه ای سخت تر از شوما و منتور که تا کنون برای ورود به آنجا سوار شده بودند سوق می دهد. علاوه بر این، از نظر مجهز بودن، کیا انتخاب دو موتور بنزینی و دو موتور دیزلی ریلی مشترک را ارائه می دهد.پیش بینی می شد این خودرو با توجه به ارزش های برند Kia با \"جوان بودن، اسپرت و دوستانه بودن\" مطابقت داشته باشد و طی دو سال از رونمایی 45000 فروش در سال در اروپا ثبت کند، پیش بینی ای که بسیار خوش بینانه به نظر می رسید. سراتو در اوایل سال 2007 میلادی و به محض ورود به جایگزینی cee's، آن را خرد کرد.
هر دو سالن چهار درب و پنج دریچه درب به خریداران انگلستان ارائه شده است، اگرچه با توجه به تمایل ما به مواردی که در عقب می چرخد ، جای تعجب ندارد که سالن ثابت شده هیچ جا به اندازه همتای دریچه خود محبوب نیست. در مقایسه با مدل سالن، این دریچه حدود 140 میلی متر کوتاهتر است، بیشتر این به این دلیل است که درپوش پشتی از 965 میلی متر به 825 میلی متر کاهش یافته است. ارتفاع سقف توسط هر دو ماشین مشترک است، اما سقف دریچه طولانی تر است و همچنین کمی بیشتر در راه صندلی صندلی عقب (تا 15 میلی متر) عملکرد دارد. تطبیق پذیری اضافه شده به شکل پنج درب تضمین می کند که با وجود ابعاد کلی فشرده تر، می تواند 538 لیتر را با صندلی های بالا و 1.494 لیتر در هنگام خم شدن صندلی های عقب حمل کند. نیمکت عقب برای عملی بودن 60/40 تقسیم می شود.