در جاده، سراتو اسپرت هیچ ستاره پویایی واقعی نیست، اما هر کاری که انجام می شود با نوعی مهارت آرام انجام می شود. موتور قدرتمندترین یا گشتاور موجود در کلاس خود نیست، اما خروجی ها کاملاً میانه هستند. اگر بخواهید پشت سر هم شتاب ناگهانی بدهید، با ترافیک در شهر اجرا می شود، اما کمی کند است.
شما باید موتور را در محدوده چرخش آن بالاتر کار کرده و از طریق چرخ دنده ها به بالا و پایین حرکت دهید تا سراتو احساس سرزنده کند. نکته جانبی ماشینی که سوار بودیم این بود که تقریباً تازه بود و از کمی اضافی که در آن سوار بود بهره می برد.
در بیشتر مواقع موتور آرام و بی صدا است. در حین سرعت منظم زیاد نفوذ نمی کند و مواردی مانند باد و سر و صدای جاده به خوبی مدیریت می شوند. در جاده های روستایی، بیشتر سر و صدای سطحی شنیده می شود و مسافران صندلی عقب بدترین حالت سر و صدا را می شنوند و تحمل می کنند، اما در مورد جاده های هموار شهری این مشکل وجود نداشته و آرام و بی سر و صدا است.
سوارکاری و حمل و نقل متناسب با شرایط استرالیا و ترجیحات راننده توسعه داده می شود. سواری کاملاً پایدار و با سرعت زیاد در بزرگراه ها وجود دارد و انطباق کافی برای مقابله با هرگونه برآمدگی و برآمدگی های موجود در اکثر جاده های شهر وجود دارد. این نسخه به خصوص اسپرت نیست. این فقط یک مدل کمی بهتر است و مدل خوبی نیست. اگر به دنبال هیجان ارزان قیمت هستید، Cerato GT هیجان انگیز تر نیز موجود است.